LOADING CLOSE

ایران: هيچ خسارتي جدي از ناحيه هکرها به ما وارد نشده است

ایران: هيچ خسارتي جدي از ناحيه هکرها به ما وارد نشده است

ایران: هيچ خسارتي جدي از ناحيه هکرها به ما وارد نشده است

ایران: هيچ خسارتي جدي از ناحيه هکرها به ما وارد نشده است

رییس پلیس فتای ناجا از وقوع 69هزار و 729 حمله هکری به کشور در سال 94 خبر داد.سردار کمال هادیانفر گفت: در سال جاری 69 هزار و 729 حمله هکری به کشور انجام شد که از این مقدار989 مورد به سایت‌های دولتی و مابقی به سایتهای غیردولتی بوده است.وی اضافه کرد: البته خوشبختانه در سال جاری هیچ خسارتی جدی از ناحیه هکرها به ما وارد نشده است.
هادیانفر همچنین با بیان اینکه 19 ففره حفره امنیتی در بانکها نیز شناسایی شد، افزود: هشت حفره برای بانکهای دولتی بود و 11 حفره نیز برای بانکهای خصوصی بوده که انتظار می رود بانکهای خصوصی توجه بیشتری به سرمایه گذاری در این زمینه داشته باشند.
رییس پلیس فتای ناجا همچنین به تشریح اقدامات پلیس فتا در ایام انتخابات پرداخت و گفت: پلیس فتا در چندین کارگروه عضویت داشت و در داخل فتا هم پنج کارگروه تخصصی داشتیم و از 11 سامانه برای رصد انتخابات استفاده کردیم و روزانه بیش از 33 هزار خبر رصد شد.
رييس پليس فتاي ناجا ادامه داد: در اين مدت بيش‌از 1700 خبر امنيتي و انتظامي‌و 1200 خبر مرتبط به کانديداها ثبت شد. همچنين 7780 پروفايل نامزدها را رصد کرديم و با 117 نفر از کساني که داراي پنل‌هاي تبليغاتي و شبکه‌هاي مجازي بودند قبل از انتخابات جلسه گذاشتيم و موارد قانوني را به آنها تذکر داديم و اکثرا هم عمل کردند.
وي از ثبت 460 تخلف انتخاباتي در فضاي مجازي خبرداد و افزود: ما اين تخلفات را به همراه مستندات به ستاد انتخابات وزارت کشور داديم. بيشترين تخلف انتخاباتي فضاي مجازي در استان‌هاي خوزستان، بوشهر، کردستان و آذربايجان غربي بود و تهران هم در رتبه پنجم قرار داشت. به گفته هاديانفر، نظارت پليس در تمامي‌مراحل انتخابات از ثبت نام تا اعلام نتايج انتخابات وجود داشت.
(منبع روزنامه مردم سالاری : http://mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=243882)

دیدگاهتان را بنویسید