LOADING CLOSE

روباتی که گوشی هوشمند است – Robohon

روباتی که گوشی هوشمند است – Robohon

روباتی که گوشی هوشمند است – Robohon

روباتی که گوشی هوشمند است – Robohon

Robohon یا Robot Phone، گوشی/ربات هوشمند تولیدشده شرکت شارپ، ظاهری بسیار جذاب و دوست‌داشتنی دارد. این ربات قادر به دریافت تماس، رقصیدن، انعکاس تصاویر و نقشه بر روی سطوح و غیره می‌باشد. این ربات دارای یک نمایشگر 5 سانتی (2 اینچی) می‌باشد و قرار است که در اوایل 2016 در ژاپن فروخته شود.
ازلحاظ مشخصات این گوشی نسبت به دیگران برتری ندارد. آن دارای یک نرم‌افزار گوشی هوشمند است که در لایه بالای نرم‌افزار اندروید اجرا می‌شود. . این گوشی یک نمایشگر لمسی، دوربین و 4G LTE دارد. نمایشگر آن بسیار کوچک و ساده است. بر روی هر صفحه نمایشگر فقط می‌توان 4 آیکون گذاشت. روش اصلی استفاده از Robohon به نقل از مسئولین شرکت شارپ حرف زدن با آن است. صفحه نمایشگر درواقع رابط دوم ارتباط با گوشی به‌حساب می‌آید و در مکان‌های پرسروصدا، جواب دادن به تلفن و غیره استفاده می‌شود. دکمه‌ها و آیکون‌های آن از سایر گوشی‌ها بزرگ‌تر می‌باشند که مناسب استفاده برای افراد سن بالا می‌باشد.
به دست گرفتن این گوشی مانند برداشتن یک روبات است و به مالکیت وسیله هیجان می‌بخشد. دور گوش‌ها و کف پاهای آن‌یک لایه چرم‌مانند قرارگرفته است . آرم یا لوگو بر روی سینه روبات می‌تواند به‌عنوان یک گیره نگه‌دارنده در زمان گذاشتن در جیب استفاده شود.
دست‌وپاهای آن برای راه رفتن و حتی رقص کوچکی در زمان درخواست مناسب است. در حال حاضر این روبات فقط زبان ژاپنی را درک می‌کند و می‌تواند صحبت‌ها، لغات متفاوت و دستورالعمل‌ها را درک کند. دستورات صوتی برای تمامی عملکردهای روبات (عکس گرفتن، تماس گرفتن، یادداشت‌برداری، جواب دادن به پیام‌های متنی) وجود دارد و این روبات می‌تواند که تصاویر و ویدیو را از یک پروژکتور کوچک (Pico) که در سر روبات تعبیه‌شده است بر روی سطوح نشان دهد.
قیمت این روبات هنوز اعلام‌نشده است و احتمالاً ارزان نخواهد بود اما نظیر آن در بازار نیز وجود ندارد.

robohun

Robohon Projection

robohun1

Robohon Smartphone

دیدگاهتان را بنویسید