LOADING CLOSE

آمریکایی‌ها حس امنیت سایبری کاذب دارند

آمریکایی‌ها حس امنیت سایبری کاذب دارند

آمریکایی‌ها حس امنیت سایبری کاذب دارند

آمریکایی‌ها حس امنیت سایبری کاذب دارند :

بر اساس مطالعات  ESET و اتحاد امنیت سایبری ملی (NCSA) با عنوان “Behind Our Digital Doors”،

اکثریت منازل آمریکایی از داشتن امنیت کافی بر روی دستگاه‌ها و شبکه خود اطمینان کافی دارند. این مراکز میگویند که 79از شرکت‌کنندگان در مطالعه حس می‌کردندکه در حفظ و نگهداری از داده‌های خود خوب عمل کرده‌اند اما واقعیت این است که بسیاری از آنها حس غیرواقعی و کاذب از امنیت آنلاین دارند.

امنیت سایبری و منازل متصل به اینترنت، برخلاف اطمینان مردم از آنها، بسیار آسیب‌پذیر هستند و یک‌فاصله در میان اعتمادبه‌نفس و دانش در آن وجود دارد. از هر پنج منزل در آمریکا یکی از آنها در سال 2014 تجربه نقص شدن را داشته است و بیش از 50 از آنها مکرراً هشدار دریافت کردند.
علاوه بر این محققان دریافتند که 40 از منازل در روتر های بی‌سیم خود محافظت مناسب نداشته‌اند و این باعث نگرانی است چون این دروازه ورود آنها به اکثر وسایل دیجیتالی می‌باشد.

نداشتن امنیت وای فای مناسب مساوی است با باز گذاشتن یکی از درب‌های ورود به منزل. 67 از شرکت‌کنندگان بین 1 الی 5 وسیله متصل به اینترنت در منزل و 30بیش از 6 وسیله داشتند. 30

از مردم در مقایسه با سال گذشته 2 تا 3 وسیله بیشتر متصل به اینترنت داشتند.

مردم امروزه بیشتر و بیشتر چندین وسیله خود را به اینترنت وصل می‌کنند و نیاز مبرمی برای حاصل نمودن اطمینان از محافظت کافی وجود دارد. باوجود تعداد متعددی نقاط ورود دیجیتالی، باید بر اهمیت امنیت سایبری به‌عنوان یک تعهد اساسی در زندگی دیجیتالی امروز تأیید شود.

فایروال ایرانی، فایروال بومی، اکاننتینگ بومی، هلپ دسک بومی ، فایروال ایرانی، فایروال بومی، اکاننتینگ بومی، هلپ دسک بومی

دیدگاهتان را بنویسید