LOADING CLOSE

هک شدن 90 درصد از کسب‌وکارهای بزرگ در انگلستان

مخرب‌ترین نقض‌های داده‌ای 2015

هک شدن 90 درصد از کسب‌وکارهای بزرگ در انگلستان

 

هک شدن 90 درصد از کسب‌وکارهای بزرگ در انگلستان

دولت انگلستان به همه کسب‌وکارهای آن کشور اعلام نموده است که باید در مقابل افزایش تهدیدهای جرائم سایبری از خود محافظت کنند. وزیر فرهنگ و اقتصاد. دیجیتالی آن کشور (Ed Vaizey)، در سخنرانی خود در اجلاس. امنیت سایبری 2015 اروپا (Cyber Security Summit Europe 2015)، گفت که درحالی‌که اکثر کسب‌وکارها از منافع آنلاین بودن بهره می‌برند، هیچ سازمانی از خطر و ریسک .حملات سایبری مستثنا نیست.

او بیان داشت که در سال 2014، 74 از کسب‌وکارهای کوچک و  از کسب‌وکارهای بزرگ و عمده در. انگلستان تجربه نقض و سرقت داده‌ها را داشته‌اند.
او گفت که دولت انگلستان در تلاش جدی برای محافظت خود از جرائم سایبری است

بودجه

. Ed Vaizey اعلام کرد که یک بودجه 500000 پوندی برای افزایش قدرت و توان مقابله. سایبری کالج‌ها و دانشگاه‌ها در نظر گرفته‌شده است. با این کار این موسی‌ات می‌توانند روش‌های مبتکرانه‌ای را در تکنیک‌های آموزشی بکار بگیرند و محیطی با یادگیری مؤثرتر ایجاد کنند که تولیدکننده توانایی‌های سایبری برای حفاظت از همه مردم در این کشور امروز و در آینده باشد.
Ed Vaizey ادامه داد که امنیت سایبری قوی بستر یک اقتصاد دیجیتالی قوی است و ضرورت. محافظت از امینت کسب‌وکارها، مردم و خدمات عمومی هست.

انگلستان را می‌توان پیشروترین کشور در استفاده از تکنولوژی‌های. دیجیتالی در دنیا دانست و این کشور باید در امنیت سایبری نیز مقام اول را داشته باشد.

اعتماد و خودباوری در امنیت آنلاین در انگلستان برای مصرف‌کننده، کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران ضروری است. ما می‌خواهیم که انگلستان را به امن‌ترین مکان برای تجارت آنلاین تبدیل کنیم.

این اعلامیه بر اساس دریافت آمار .جدید است که بیان دارد کسب‌وکارها در کشور انگلستان در مقایسه. با دیگر همتاهای بین‌المللی خود بیشتر در معرض خطر حملات سایبری می‌باشد. به گزارش ThreatMetrix، تجارت انگلستان دو .برابر سازمان‌های آمریکایی هدف حملات سایبری قرار می‌گیرند. در همین حال کشور انگلستان به‌عنوان دومین منبع شروع حملات سایبری در دنیا شناخته‌شده است و جایگاه اول به کشور امریکا اختصاص دارد.

دیدگاهتان را بنویسید