LOADING CLOSE

هکر webcam و تماشای قربانیان تا 12 ساعت در روز

هکر webcam و تماشای قربانیان تا 12 ساعت در روز

هکر webcam و تماشای قربانیان تا 12 ساعت در روز

هکر webcam و تماشای قربانیان تا 12 ساعت در روز

با استفاده .از بدافزار Blackshades RAT برای هک کردن دوربین‌های (webcam) نصب بر روی کامپیوترها، یک هکر فعالیت‌های .معمول و خیلی خصوصی مردم را تماشا می‌کرده. اسم این فرد Stefan Rigo می‌باشد و او ساکن شهر Leeds کشور انگلستان است.
گفته می‌شود که او برای تفریح شخصی بین 5 الی 12 ساعت در روز تمامی فعالیت‌های قربانیان خود را (نیمی از آنها آشناهای نزدیک او بودند) توسط webcam مشاهده می‌کرد. او نیز در زمان چت کردن قربانیان در skype با دوستان دیگر نیز در حال نظارت و تماشا .بوده است و موارد خصوصی و چت‌های نزدیک را شاهد بوده. او قادر بود که اسم رمزهای آنان را از کامپیوترهای آلوده سرقت کند، مکالمه‌های ایمیلی را بخواند، حملات DoS اجرا کند، به داده‌های بانکی دسترسی داشته باشد. و فعالیت‌های دیگری داشته باشد.

خرید بدافزار از اطلاعات حساب نامزد سابق

Stefan Rigo 34 ساله در نوامبر 2014 در یک .عملیات بین‌المللی به جرم جاسوسی .و هک کردن کامپیوتر دستگیر شد. پس از بازداشت. او مشخص شد که وی برای خرید بدافزار از اطلاعات حساب نامزد سابق خود استفاده کرده بود. دادگاه برای او حکم 20 هفته زندان تعلیقی، 7 سال نظارت دولتی برای امور غیراخلاقی و 200 ساعت خدمات اجتماعی صادر نمود.
یکی از مقامات .واحد جرائم سایبری ملی (National Cyber Crime Unit) بیان داشت که با استفاده از بدافزارهای مخرب مانند BlackShades می‌توان حریم خصوصی مردم را نقض اساسی نمود و بانفوذ به کامپیوترهای. شخصی امکان اجرا جرائم بیشتری فراهم می‌شود.

استفاده‌کنندگان از این نوع ابزار شاهد هستند که بدون. نیاز به تماس یا تعامل فیزیکی با قربانیان آنان شناسایی، ردیابی و بر اساس قانون محاکمه می‌شوند.
Alex Yücel شریک در .ساخت بدافزار BlackShades است و 25 سال دارد. او به 57 ماه حبس در. زندان محکوم شد. در حال حاضر بدافزار BlackShades بیش از نیم میلیون کامپیوتر را در سراسر. دنیا آلوده کرده است.

Stefan Rigo

Stefan Rigo

دیدگاهتان را بنویسید