LOADING CLOSE

سرقت داده از شرکت Dow Jones

سرقت داده از شرکت Dow Jones

سرقت داده از شرکت Dow Jones

سرقت داده از شرکت Dow Jones

در تاریخ 20/07/94 شرکت Dow Jones (موسسه داده‌های مالی و انتشاراتی) طی نامه‌ای به مشتریان خود اطلاع‌رسانی کرد که تحت.حمله سایبری سرقت داده قرارگرفته است. در این اطلاعیه آمده است که هکرها دسترسی غیرمجاز به. سیستم‌های آن شرکت داشته و اطلاعات حدود 3500 فرد را به سرقت برده‌اند. Dow Jones در حال مستندسازی اطلاعات “پشتیبانی در زمان رخ دادن این‌گونه وقایع” برای مشتریان قدیمی و فعلی می‌باشد.

بر اساس بیانه شرکت مجرمین سایبری در دوره اگوست 2012 الی جولی 2015 چندین مرتبه به سیستم‌های Dow Jones دسترسی پیدا کردند.
مدیرعامل Dow Jones & Company، آقای William Lewis، گفته است که در حال حاضر منابع قابل‌ملاحظه‌ای را به امنیت سایبری اختصاص داده است و در حال ارتقا و بهبود دادن به سیستم‌های آن شرکت می‌باشد.

اطلاعات مالی مشتریان

در صورت عدم دریافت نامه توسط مشتری از این شرکت، هیچ علائمی وجود ندارد که اطلاعات مالی مشتریان نقض شده است. این شرکت در حال همکاری با مجریان قانون برای شناسایی مجرمین می‌باشد.
آقای لویز گفت که به‌طورکلی نگهداری امن اطلاعات شخصی مردم مهم است و می‌توان با جلوگیری از حملات فیشینگ یا استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی معتبر، با به‌روزرسانی اتوماتیک، به‌راحتی امنیت را ایجاد نمود.

درحالی‌که شواهدی از سرقت اطلاعات مانند .شماره‌های کارت اعتباری و اطلاعات. تماس هنوز وجود ندارد، آن شرکت بااحتیاط .فوق‌العاده‌ای با این مسئله برخورد کرده است. به نظر می‌رسد که هکرها به دنبال دسترسی به اطلاعاتی مانند اسم، آدرس، ایمیل و شماره تلفن برای اخاذی بودند.
این حمله به نظر می‌رسد که قسمتی از یک برنامه وسیع‌تر برای نقض و سرقت داده. سیستم‌های شرکت‌های مهم و بزرگ باشد. امروزه مؤسسات مالی، خصوصی و دولتی اهداف مجرمین. سایبری قرارگرفته‌اند. هزینه مالی این‌گونه نقض‌ها بالا است و موسسه Ponemon گزارش کرده است که هزینه متوسط سالانه نقض. و سرقت. داده از مؤسسات. در سراسر دنیا حدود 7.7 میلیون دلار برآورد شده است.

dowjonesletter

Dow Jones Hacked

دیدگاهتان را بنویسید