LOADING CLOSE

تشکیل عظیم‌ترین پایگاه داده‌های اطلاعاتی آسیب‌پذیری

سرقت داده کارمندان از کامپیوترهای پنتاگون

تشکیل عظیم‌ترین پایگاه داده‌های اطلاعاتی آسیب‌پذیری

 

تشکیل عظیم‌ترین پایگاه داده‌های اطلاعاتی آسیب‌پذیری توسط پنتاگون

به نقل از سایت ” themarketbusiness” ارتش امریکا در حال تشکیل عظیم‌ترین پایگاه داده‌های اطلاعاتی “آسیب‌پذیری‌های سیستمی” برای ردیابی تهدیدها به سیستم‌های. حساس و پیشی گرفتن از هکرها می‌باشد.

این سیستم امتیازدهی (scorecard) سایبری که به‌صورت اتوماسیون عمل خواهد کرد و آسیب‌ها در شبکه‌ها، سیستم‌های جنگ‌افزار و .ساختارها را شناسایی و بررسی خواهد کرد. هدف آن برای مقامات الویت بندی نمودن ترمیم و بازسازی آسیب‌ها می‌باشد.
در ماه‌های آینده قرار است .که مقامات کشور آمریکا. در مورد ساختار این طرح به توافق برسند.

سیستم جدید امتیازدهی در شروع کار به‌صورت دستی جمع‌آوری خواهد شد، اما هدف نهایی.خودکارسازی نمودن کامل این سیستم است که باعث.خواهد .شد که مقامات تصمیم .گیر درزمینهٔ دفاع بتوانند بدون وقفه زمانی حملات سایبری را شناسایی کنند و به آن پاسخگو باشند.

تشکیل عظیم‌ترین پایگاه داده‌های اطلاعاتی آسیب‌پذیری توسط پنتاگون

تمرکز اولیه این سیستم امتیازدهی جدید بر روی بزرگ‌ترین تهدیدها خواهد بود که شامل سیستم‌های جنگ‌افزار ساخته‌شده از 30 سال پیش است (قبل از به وجود آمدن تهدیدهای سایبری) و سیستم‌های. مدرن آن کشور که از امنیت کافی. برخوردار نمی‌باشند می‌شود.

هدف این سیستم امتیازدهی در شروع کار بررسی جنگ‌افزار و شبکه‌ها بود، اما حالا روش انتقال داده مابین آژانس‌های مختلف در ارتش آمریکا نیز شامل. این اهداف می‌باشد.
در اوایل سال. 2015 پنتاگون هشدار داد. که پلتفرم‌های جنگ‌افزار آینده باید. علیه نقض‌های سایبری محافظت شوند. امریکا در حال حاضر یک مقر سایبری دارد که دارای 133 گروه عکس‌العمل سایبری. برنامه‌ریزی‌شده با 6200 پرسنل می‌باشد.و توان عملیاتی. اولیه آن در سال 2016 اجرایی خواهد شد.
ارتش امریکا اقرار نموده و تائید کرده است حملات سایبری .متعددی به برنامه‌ها و تولیدکنندگان جنگ‌افزاری. آن کشور شده است و این مسئله نیاز به توجه بیشتری دارد. آمریکا با شفافیت اعلام کرده است. که اعتقاد دارد .که کشورهایی مانند. روسیه و چین حملات. سایبری. به سیستم‌های دفاعی و پیمانکاران امریکا کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید