LOADING CLOSE

سایت شرکت لنوو هک شد

lenovo hack

سایت شرکت لنوو هک شد

 

سایت شرکت لنوو هک شد

بر اساس.آخرین گزارشات سایت شرکت لنوو (Lenovo) در تاریخ 7/12/1393 توسط افرادی ناشناس هک گردید. با مراجعه به سایت یوزر ها با یک اسلاید شو از جوانان ناراضی.مواجه شدند و آهنگ “Breaking Free” پخش شد. 17 دقیقه پس از حمله سایت.ظاهرآ به حالت عادی خود بازگشت اما مشکلات HTML ادامه پیدا کرد.و در مواردی پخش آهنگ ادامه داشت. حالت هک.به گونه ای بود.که احتمالآ برنامه هک.در cache کل سیستم.جای گرفته بود.

کد منبع صفحات.هک شده حمله را متعلق به.راین کینگ و روری اندرو گادفری(Ryan King و Rory Andrew Godfrey) نامید. این دو نفر به عنوان.اعضای گروه لیزارد (Lizard Squad) شناسایی شده اند. مشخص نیست.که این دو نفر مستقیمآ در هک.دست داشته و یا افراد.دیگری از اسامی.آنها استفاده نموده اند.
هکر ها به.نظر میرسد که اطلاعات.ثبت دامنه آن شرکت را برداشته باشند. با اینکار آنها.توانایی ارسال URL سایت لنوو را به هر.سرور جدید دلخواه خود داشتند.

سایت شرکت لنوو هک شد

این حمله به ساختار بیرونی.سایت بوده است و شاید حمله. به ساختار داخلی شرکت.صورت نگرفته است..
اخیرآ شرکت لنوو انتقاد های وسیع عمومی دریافت کرده است چون این شرکت در کامپیوتر های خود یک برنامه adware کد شکن با نام “سوپر فیش (Superfish)” اضافه نمود.

پس.از اعتراض ها ی زیاد از طرف.یوزر ها لنوو یک برنامه دیگر برای. برداشتن این adware ارائه داد ولی.بسیاری از یوزر ها هنوز نارضایتی.خود را ابراز میکنند و احتمال دارد که همین. مسئله موجب حمله به آن شرکت. شده است.
در ضمن سال 2015 یکی از بدترین.سال ها برای شرکت لنوو بشمار میرود. قبل از آن این. شرکت از فروش لپ تاپ سود.های زیادی میبرد.و برند Thinkpad آن محبوب بود.

در دو سال. قبل این شرکت بیشترین فروش لپ تاپ.در جهان.را داشت و از شرکت HP جلو زده بود. اما در سال 2015 با نصب “سوپر فیش” در کامپیوتر های خود که دارای حفره های امنیتی.اساسی بود و یوزر را به انواع تبلیغات.زننده آسیب پذیر مینمود این شرکت سابقه.خود را خدشه دار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید