LOADING CLOSE

هشدار مجدد IRS در مورد کلاه‌برداری فیشینگ

هشدار مجدد IRS در مورد کلاه‌برداری فیشینگ

هشدار مجدد IRS در مورد کلاه‌برداری فیشینگ

هشدار مجدد IRS در مورد کلاه‌برداری فیشینگ

کمتر از یک ماه پس از هشدار اداره خدمات مالیاتی کشوری آمریکا (IRS) به مشتریان خود در مورد کلاه‌برداری فیشینگ (phishing)، این سازمان هشدار دیگری برای کارشناسان منابع انسانی و پرداخت مالی صادر نموده است.
به نقل از این سازمان یک برنامه ایمیل فیشینگ درحال‌توسعه شناخته‌شده است که از مدیران کسب‌وکار ارسال می‌گردد و هدف آن کارشناسان منابع انسانی و پرداخت مالی است. در چند مورد افراد به دام این کلاه‌برداری افتاده‌اند و اطلاعات درخواستی را ایمیل نموده‌اند. مواردی درخواستی در این ایمیل‌ها به شرح ذیل است.

•    .Kindly send me the individual 2015 W-2 (PDF) and earnings summary of all W-2 of our company staff for a quick review

خواهشمند است که برای بازبینی سریع کارمندان شرکت تمامی فرم‌های فردی W-2 2015 (PDF) و تمامی خلاصه درامدهای همه W-2 ها ارسال گردد.

•    Can you send me the updated list of employees with full details (Name, Social Security Number, Date of Birth, Home Address, Salary.

می‌توانید که لیست به‌روز شده تمامی کارمندان با اطلاعات کامل (اسم، شماره تأمین اجتماعی، تاریخ تولد، آدرس منزل و حقوق) را ارسال نمایید.

•    I want you to send me the list of W-2 copy of employees wage and tax statement for 2015, I need them in PDF file type, you can send it as an attachment. Kindly prepare the lists and email them to me asap.

می‌خواهم برای من کپی لیست W-2 اظهارنامه حقوق و مالیات کارمندان 2015 را بفرستی و آنها را به‌صورت pdf در ضمیمه نیاز دارم. لطفاً این لیست را آماده کن و برایم هر چه سریع‌تر ارسال کن.

اگر مدیرعامل یا یکی از مدیران شما درخواست لیست کارمندان شرکت یا سازمان را نمود، این موضوع را با او قبل از ارسال لیست چک کنید و تائید نمایید. همه در مقابل درخواست‌کنندگان شناسه اطلاعات شخصی کارمندان باید هوشیارانه عمل کنند و تاییده را از فرد مربوط دریافت نمایند.
یک کلاه‌برداری مشابه اخیراً در سایت چت و ارسال عکس Snapchat انجام شد و یکی از کارمندان این رسانه اطلاعات پرداخت مالی به کارمندان را در پاسخ به این ایمیل فیشینگ ارسال نمود.

دیدگاهتان را بنویسید