LOADING CLOSE

هک شدن سیستم‌های پرداخت گروه هتل‌های Hyatt

هک شدن سیستم‌های پرداخت گروه هتل‌های Hyatt

هک شدن سیستم‌های پرداخت گروه هتل‌های Hyatt

هک شدن سیستم‌های پرداخت گروه هتل‌های Hyatt

بر اساس گزارش BBC گروه هتل‌های هایت (Hyatt) به میهمانان خود در مورد یک نقض امنیتی احتمالی در سیستم پرداخت مشتریان هشدار صادر نمود.

این شرکت گفته است که در کامپیوتر پروسه پرداخت هتل‌ها یک بدافزار (malware) کشف نموده است. مدیر عملیات جهانی این گروه، Chuck Floyd، گفته است که این مشکل حل‌شده است اما توصیه نمود که مشتریان سابق هتل، بالانس‌های بانکی خود را محض احتیاط برای تغییرات و فعالیت‌های مشکوک چک کنند.

او گفت که به‌محض کشف این فعالیت مشکوک اقدامات صورت گرفت و بررسی اجرا شد.

و کارشناسان امنیت سایبری مستقل نیز برای بررسی موضوع استخدام‌شده‌اند. این شرکت نیز یک صفحه وب اختصاصی برای ارتباط با مشتریان و به‌روزرسانی این خبر انتشار داده است.

اقداماتی نیز برای افزایش امنیت سیستمی این گروه انجام‌شده است و مشتریان این مجموعه در سراسر جهان می‌توانند بدون دغدغه از کارت‌های اعتباری خود استفاده کنند.
گروه هتل‌های هایت (Hyatt) مستقر در شهر شیکاگو، صاحب 627 ملک در سراسر دنیا بوده و گفته است که فقط 318 ملک مدیریت‌شده مستقیم توسط این مجموعه تحت تأثیر این بدافزار قرارگرفته و هتل‌های فرانشیز آن مشکلی نداشتند.

گروه هتل‌های هایت (Hyatt) ازلحاظ  نقض به سیستم‌ها تنها نبوده و اخیراً ما شاهد حملات و نقض سیستم به گروه‌های هتل‌های Hilton، Mandarin Oriental، Starwood، Trump بوده‌ایم.

فایروال ایرانی، فایروال بومی، اکاننتینگ بومی، هلپ دسک بومی ، فایروال ایرانی، فایروال بومی، اکاننتینگ بومی، هلپ دسک بومی

دیدگاهتان را بنویسید