LOADING CLOSE

حمایت غول‌های تکنولوژی از رمزنگاری

حمایت غول‌های تکنولوژی از رمزنگاری

حمایت غول‌های تکنولوژی از رمزنگاری

حمایت غول‌های تکنولوژی از رمزنگاری

پس از حملات تروریستی در پاریس و حملات سایبری متعدد اخیر در سراسر جهان، بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی موافق هستند که تضعیف در رمزنگاری منطقی نیست. در بیانه‌ای در مورد رمزنگاری از طرف شورای صنعت تکنولوژی اطلاعات (Information Technology Industry Council یا ITC) که نماینده غول‌های تکنولوژی در دنیا (مانند Google، Microsoft، Facebook، Samsung و غیره) است گفته‌شده که “رمزنگاری کمک به حفظ امنیت و ایمنی روزمره مردم می‌کند.”

ITC یک گروه حمایت جهانی و سیاست‌گذار است که دیدگاه‌های شرکت‌های تکنولوژی مطرح را به سیاست‌مداران و دستگاه‌های قانون‌گذار انتقال می‌دهد. شرکت ITC این بیانه را پس از انتقاد بسیاری از سیاست‌مداران از سیستم‌های برهم ریزی داده‌ها (data-scrambling) که بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی برای سخت‌افزار و خدمات خود استفاده می‌کنند صادر نمود.

ITC می‌گوید که سیاست‌مداران درخواست تضعیف رمزنگاری را باهدف کمک به پلیس و سرویس‌های جاسوسی برای دستگیری مجرمین و جلوگیری از حملات احتمالی تروریستی نموده‌اند. دیگران نیز به دنبال یک درب پشتی و نرم‌افزار رمزنگاری هستند که به مجریان قانون اجازه دسترسی به داده‌های پنهانی را بدهد.

ITC می‌گوید که تضعیف سازی رمزنگاری برای کمک به مجریان قانون اشتباه است و انجام این کار باعث به وجود آوردن آسیب‌پذیری می‌شود که مجرمین می‌توانند از آن سوءاستفاده کنند. چنین عملکردی باعث ضرر و تخریب فیزیکی و مالی در همه ابعاد جامعه و اقتصاد می‌گردد. تضعیف امنیت باهدف پیشبرد امنیت منطقی نمی‌باشد.

فایروال ایرانی، فایروال بومی، اکاننتینگ بومی، هلپ دسک بومی ، فایروال ایرانی، فایروال بومی، اکاننتینگ بومی، هلپ دسک بومی

دیدگاهتان را بنویسید