LOADING CLOSE

ایمیل رییس CIA توسط یک 13 ساله هک شد

ایمیل رییس CIA توسط یک 13 ساله هک شد

ایمیل رییس CIA توسط یک 13 ساله هک شد

ایمیل رییس CIA توسط یک 13 ساله هک شد

سال 2015 سال پرتحرکی ازلحاظ هک کردن، حملات و جرائم سایبری بوده است. در سال جدید اخبار هک شدن و سرقت داده از هر نوع سازمان و شرکت در هراندازه وجود دارد و گفته می‌شود که حملات مجرمین سایبری از روسیه، چین، اروپا و غیره بوده است.

در حالت معمول ما انتظار نداریم که هکر یک جوان 13 ساله با اسم مستعار “Cracka” باشد و این نوجوان حساب ایمیل مدیر سیا (CIA) را هک کرده باشد. این نوجوان عضوی از گروه هکرهای “ Crackas With Attitude” است و ادعا دارد که در 94/07/20 حسابAOL ایمیل John Brennan مدیر CIA را هک کرده است.

John Brennan

به.گفته این نوجوان او شرکت Verizon قانع نمود که اطلاعات.شخصی مدیر.سازمان سیا را به او بدهد. پس از دریافت.اطلاعات از کارمند این شرکت، اسم رمز حساب AOL مربوط ریست شد.و امکان ورود به‌حساب John Brennan فراهم گردید.

با استفاده.از اطلاعاتی مانند.شماره‌حساب، pin-code 4 رقمی، آدرس ایمیل، 4 رقم کارت‌بانکی و شماره موبایل دوم John Brennan، که شرکت Verizon به‌راحتی در اختیار آنها گذاشت، این هکر جوان و همکارانش توانستند که اسم رمز حساب AOL او را ریست کنند. علی رقم تلاش John Brennan هکرها چندین مرتبه اسم رمز ایمیل او.را عوض کردند.
Cracka ادعا کرده که یک کپی از درخواست مجوز امنیتی John Brennan را نیز پیداکرده است. تابه‌حال لیستی از اطلاعات ایمیلی John Brennan و کارمندان رده‌بالا دولتی (به همراه شماره امنیت اجتماعی و دیگر اطلاعات شخصی آنان) انتشاریافته است.

یک.حساب تویتر این گروه با اطلاعات.دیگر از مقامات بلندپایه در.حال حاضر بلوکه‌شده است. این هکرها به مدارکی.دیگر مانند ایمیل‌های forward شده دولتی، آدرس.محل کار او در White House دست‌یافته‌اند.

ایمیل رییس CIA توسط یک 13 ساله هک شد
آنها.نیز با John Brennan تماس گرفتند و به او خبر هک شدن.را داده و درخواست کردند که او از کشتار مردم.بی‌گناه خودداری کند.

johnbrennan

John Brennan

دیدگاهتان را بنویسید