LOADING CLOSE

(SimplyDesk) آیا سازمان های بزرگ واقعا میتوانند خدمات عالی به مشتری ارائه دهند؟

CRM اجتماعی (SimplyDesk)

(SimplyDesk) آیا سازمان های بزرگ واقعا میتوانند خدمات عالی به مشتری ارائه دهند؟

(SimplyDesk) آیا سازمان های بزرگ واقعا میتوانند خدمات عالی به مشتری ارائه دهند؟

(اخبار ومقالات مربوط به محصول simplydesk این شرکت – یک سیستم قدرتمند برای رسیدگی به تیکت های درخواستی از کانال های مختلف (تلفن، ایمیل، پرتال وب)، کارتابل تیم شما، پرتال سلف سرویس.)
مردم معمولآ خدمات مشتریان در شرکت های تجاری بزرگ را “شخصی، دوستانه، پاسخگو” نمیدانند.
چرا ؟  آیا این سازمان ها نمی خواهند خدمات مشتریان خوب ارائه دهند و یا برای آنها مهم نیست؟ احتمالآ در مقیاس سازمانی تعامل با مشتری دشوارتر است. بدون داشتن افراد ، فرآیندها و فن آوری های مناسب این مسئله را نمیتوان به واقعیت تبدیل کرد.
ما به  اهمیت ایجاد ، روابط انسانی واقعی با مشتریان خود اعتقاد داریم. ما در حال گسترش ارائه خدمات به مشتریان مدرن و بی سابقه در این شرکت هستیم.
طرح جدید خدمات مشتری با بهترین کیفیت
نیاز اصلی وپایه همه ، ارائه یک طرح جدید و مدرن برای رسیدگی به نیازهای رو به رشد مشتریان در شرکت های بزرگ است. دیدگاه ما از خدمات مشتری با بهترین کیفیت این است:  ویژگی های پیشرفته  – پشتیبانی ۲۴ ساعته با کیفیت – تضمین سطح عالی خدمات – راهنمایی متخصصین ما در مراحل راه اندازی- تامین مداوم نیاز های شما
تیم اختصاصی شرکت
تیم اختصاصی شرکت کمک خواهد کرد که سازمان های بزرگ تعیین اهداف کنند سپس شروع به کار کرده و به طور مداوم از طریق بررسی های منظم و گزارش ها قابل درک و تعیین معیار ها کار خود را بهبود ببخشند. با بیش از ۱۰ کارمند در بخش پشتیبانی میتوان از پشتیبانی قوی برای مشتریان، موفقیت و فروش بیشتر مشتری اطمینان حاصل نمود. این تیم دارای تجربه تجاری گسترده و آماده ارائه خدمات مشتریان شخصی و فعال در مقیاس لازم برای کمک به سازمان ها میباشد.
چهار انتخاب برای استفاده از خدمات ما
شاید در نظر اول نوسازی خدمات مشتریان یک شرکت بزرگ چالش بر انگیز باشد. خوشبختانه ما قبلآ این مسیر را طی نموده ایم. گزینه های خدمات مشتریان ما به همه حتی سازمان های بسیار بزرگ کمک میکند تا در کمتر از ۳۰ روز فعالیت خود را آغاز نمایند.
– پشتیبانی مقیاس پذیر. بهبود بهره وری با یک تماس با مرکز پشتیبانی ما و مقیاس پذیری برای حمایت از مشتریان در هر وضعیت.
– خدمات (selfservice) راحت. پشتیبانی به طور مستقیم در دسترس مشتری است تا بتوانند محتوا و تغییرات را خود تنظیم و اجرآ کنند.
– تعامل بلادرنگ. ایجاد یک حلقه بازخورد جهت تجزیه و تحلیل دیدگاه های مشتری و تعامل با مشتریان در زمان و درزمینه مناسب.
– خدمات به کارمندان. استفاده از بهترین شیوه های خدمات به مشتریان برای بالا بردن تجربه کارمندان داخلی با کمک به دپارتمان های IT، مالی و منابع انسانی.
چه کسانی درگیر هستند؟
مطمئن باشید که ما در تعامل با سازمان های بزرگ و مشتریان دیگر نیز هستیم. علاوه بر سازمان های بزرگ که در حال حاضر از Simply Desk استفاده میکنند. ما از بقیه استقبال میکنیم که به خانواده ما بپیوندند.
ما هم انسانیم
قبول کنید و درک کنید: ارائه خدمات مشتریان مسئله ای تجارتی است که در آن مردم نقش مهمی دارند. همه چیز زمانی خوب کار می کند که مردم ( به عنوان مشتری) احساس کنند کسی به آنها کمک کرده و آنها ارزشمند هستند. دیدگاه ما این است: “ما در حال کمک به بزرگترین سازمان های هستیم تا در در مقیاس سازمانی انسانی عمل کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید