LOADING CLOSE

محصول جدید- نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل آماری SAWMILL

محصول جدید- نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل آماری SAWMILL

محصول جدید- نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل آماری SAWMILL

محصول جدید- نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل آماری SAWMILL

در ماه مرداد امسال (1394) شرکت پارس فن‌آوران خوارزم اولین نمایندگی محصول خارجی خود را به دست آورد. محصول جدید این شرکت بانام Sawmill Analytics آماده عرضه به کلیه نیازمندان نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل آماری می‌باشد. این محصول نیز به همراه محصولات این شرکت (دیواره آتش، UTM و WAF بومی) نیز قابل‌ارائه است.
Sawmill یک محصول تجزیه‌وتحلیل لاگ فایل و گزارش‌گیری بسیار پیچیده و انعطاف‌پذیر است. این محصول می‌تواند متن لاگ فایل را با بیش از 1024 فرمت لاگ بخواند و محتوای آنرا تحلیل نماید. پس از تحلیل، گزارشات با جزییات دقیق و آگاه‌کننده بر اساس محتوای موجود (به‌صورت گراف، چارت و هشدار) تولید می‌شود. با اضافه نمودن ستون‌های تحلیلی قابل دسته‌بندی و با توان مقایسه جدول‌های داده‌ای بیرونی و مستقل می‌توان گزارشات استقرایی یا قیاسی تولید کرد و داده‌های عملکردی و واقعی داشت. عملکرد Sawmill د ر واقع به‌عنوان یک برنامه تحلیلی افزایش میابد.

Sawmill1

Sawmill

منافع Sawmill
1. فراگیری: توانایی تجزیه‌وتحلیل هر نوع متن لاگ فایل (پشتیبانی بیش از 1024 نوع فرمت لاگ فایل)
2. رابط گزارش‌گیری استاندارد: استفاده در هر جا برای داشتن عملکرد استوار و استفاده از توانایی‌های موجود
3. متمرکز کردن توانایی‌ها: آموزش دادن به کارمندان برای تجزیه‌وتحلیل یک نوع خاص داده و کاهش ریسک آشفتگی
4. انعطاف: اجرا برنامه در UNIX، LINUX، Mac، Windows، یا هر پلتفرم دیگر
5. Customization: سفارشی‌سازی کامل رابط کاربر در نسخه Enterprise
6. داده‌های Live: گزارشات Sawmill برای هر درخواست گزارش‌گیری Live انتشار میابد
7. (zooming) drill-down: جستجو درداده‌ها تا پایین‌ترین سطح و انتخاب داده‌های موردنظر برای گزارش‌گیری
8. مقیاس‌پذیری: توان پروسه نمودن چندین گیگابایت لاگ در روز (در صورت توان سخت‌افزاری و بر اساس پیچیدگی لاگ)
9. عملیات Real Time: پایگاه داده‌ها هر خط فایل‌های لاگ را به‌روزرسانی می‌کند (فقط در نسخه Enterprise)
10. باصرفه: هزینه پایین سرمایه‌گذاری و بیشترین بهره‌برداری از سرمایه خود
Sawmill را هر سازمان، شرکت یا فردی که نیاز درک و مانیتور نمودن وضعیت درون‌سازمانی خود دارد می‌تواند استفاده کند. برخی از موارد استفاده از Sawmill به شرح ذیل است.
• آمارگیری و گزارش‌گیری ترافیک به و از سایت سازمان
• آمارگیری و گزارش‌گیری از ترافیک از طریق دیواره آتش برای مانیتورینگ امنیتی و مدیریت پهنای باند و حجم شبکه
• مانیتورینگ بازدیدهای خارجی اینترنت و سایت کارمندان از طریق یک سرور پراکسی
• ردگیری لود شدن و استفاده از سرور ایمیل
• مانیتورینگ کیفیت ارسالی تصویر و صوت در یک سرور streaming رسانه‌ای
Sawmill در بسیاری از کشورهای جهان استفاده می‌گردد. استفاده از آن می‌تواند به‌صورت SaaS یا شخصی باشد. برآورد شده است که در سراسر دنیا حدود 200000 هزار نسخه این برنامه استفاده می‌شود. این یعنی بالاترین نصب یک ابزار تحلیلی تا به امروز.
محصولات Sawmill را می‌توان بر روی پلتفرم‌های مختلف (Unix, Linux, Windows, Macintosh) اجرا نمود و یا می‌توان آنرا بر روی سرور موردنظر در سازمان خود نصب نمود و یا از راه دور بر روی هر سیستم در هر زمان و در هر مکان اجر ا کنید.
سه مدل محصول Sawmill موجود است.
• SAWMILL LITE محدود به یک پروفایل است و حداقل تنظیمات را دارد. با هزینه پایین آن این محصول برای استفاده شخصی و دسترسی ساده به گزارشات بدون اجرا تنظیمات متعدد ایده ال است.
• SAWMILL PROFESSIONAL از پروفایل‌های نامحدود پشتیبانی می‌کند و برای گزارش‌گیری از داده‌های زنده و گزارش‌گیری فیلتر شده تنظیمات کامل دارد. این محصول فقط از پایگاه داده‌های یکپارچه اختصاصی Sawmill استفاده می‌کند و نمی‌توان از پایگاه‌های داده‌های خارجی استفاده نمود. این محصول انتخابی مناسب برای هر تعداد کاربر و هر نوع پروژه که نیاز به یک پایگاه داده‌ای استاندارد صنعتی SQL ندارد مناسب است.
• نسخه Enterprise پشتیبانی برای MySQL، Microsoft SQL Server، Oracle Database و مدیریت کنترل قوانین برای کاربر (Role-based Access Control System) دارد. این نسخه نیز دارای گزارش‌گیری و ارسال هشدار real-time (قابل دریافت جداگانه) پشتیبانی چند پروسسر، پشتیبانی Cluster/HA می‌باشد. نسخه Enterprise یک ابزارسازمانی برای پروژه‌ها و سازمان‌های بین‌المللی می‌باشد.

sawmill3

Sawmill Reports

داده، گزارشات زنده و فیلترینگ در همه سطوح (Drill down/Zooming)
با داشتن مشخصه‌های بسیار خاص و جذاب (قابلیت استفاده در سراسر دنیا، انعطاف، سفارش سازی) یکی از عملکردهای اصلی Sawmill گزارش‌گیری زنده (Live) است که در آن گزارشات بر اساس هر درخواست باز محاسبه می‌گردند تا بروزترین گزارشات به شما ارائه گردد. داده‌های زنده نیز به شما توان فیلترینگ در همه سطوح (تا اصل لاگ فایل در صورت امکان) و بر اساس ورودی داده‌ها را می‌دهد.
این محصول نیز از چند نوع حالت پشتیبانی (مجانی، پشتیبانی مخصوص و سفارشی) برخوردار است.

sawmill2

Sawmill Sessions

دیدگاهتان را بنویسید