LOADING CLOSE

هک شدن و بسته شدن سایت ارتش آمریکا

newsimage031193A

هک شدن و بسته شدن سایت ارتش آمریکا

هک شدن و بسته شدن سایت ارتش آمریکا

به نقل از ارتش آمریکا، سایت این سازمان پس از شناسایی حمله و نقض به آن جهت پیشگیری از نشت اطلاعات بسته شد. سایت اصلی اطلاع رسانی و خبری ارتش آمریکا پس از هک شدن تعداد pop-up داشت که این پست ها از فعالیت های ارتش آمریکا در خاورمیانه انتقاد نمود.
در سایت www.army.mil  یکی از پیام ها بیان داشت “فرماندهان شما اقرار میکنند که آنها به افرادی که خود آنها برای مبارزه و کشتن فرستاده اند تعلیم و دوره میدهند.” یک screenshot از این پیام نیز در تویتر پست شد.
در روز گذشته این سایت فعال نبود و در زمان مراجعه پیام خطا دیده میشد. به نقل از مقامات ارتشی، این سایت برای جلوگیری از سرقت اطلاعات حساس غیر فعال شد. گروه هکر ارتش الکترونیک سوریه (The Syrian Electronic Army ) ادعای این حمله را کرده است. این گروه طرفدار رژیم بشار اسد است. این گروه ادعای حملات دیگری نیز (حساب تویتر سایت The Onion – دسترسی به حساب های Associated Press ، NPR ، CBS ، روزنامه  Guardian و BBC)  را دارد.
این دومین نقض به سایت های ارتش آمریکا در شش ماه گذشته است. این حملات ظاهرآ توسط گروه های اسلام دوست انجام میگیرد. در ژانویه امسال نیز طرفداران داعش مرکز فرماندهی ارتش آمریکا را هک نموده و عکس پروفایل سایت را تغییر دادند و پست های متعددی در آن سایت گذاشتند. دو هفته پیش نیز اطلاعات و داده های بیش از 4 میلیون کارمند فدرال فعلی و سابق آمریکا دزدیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید