LOADING CLOSE

مشخصه‌های یک کارشناس (Agent) موفق SimplyDesk

simplydesk2016R

مشخصه‌های یک کارشناس (Agent) موفق SimplyDesk

Simply-Desk

بسیاری از مدیران یا Admin های HelpDesk/ServiceDesk ها افراد کم‌تجربه یا آموزش ندیده را استخدام می‌کنند و این کارمندان فقط وظیفه خود را انجام می‌دهند، روند کاری تعیین‌شده را طی می‌کنند و نمی‌توانند که خدمات باکیفیت به کاربران و مشتریان ارائه دهند.

استخدام فرد یکی از عوامل مهم واصلی در ارائه پشتیبانی از طریق SimplyDesk به مشتریان می‌باشد. این امر باعث خواهد شد که تفاوت در خدمات‌دهی را به‌مرورزمان احساس کنید.

هلپ دسک

استخدام کارشناسان مناسب برای HelpDesk اثر قابل‌توجهی در دیدگاه مشتریان و بر سلامت کسب‌وکار شما خواهد داشت. این کارشناسان.چهره کسب‌وکار شما می‌باشند و باید مناسب این امر باشند.

اگر کارشناس نامطلوب باشد احتمال از دست رفتن مشتریان و.خسارت دیدن به سابقه شرکت یا سازمان شما وجود دارد.

برای اطمینان حاصل نمودن از استخدام بهترین افراد در تیم SimplyDesk خود خصوصیات ذیل.را در نظر بگیرید.

 

1.    صبر و تحمل
داشتن صبر و تحمل یکی از خصوصیات اصلی یک کارشناس می‌باشد. این امر برای مشتری که با پشتیبانی.تماس گرفته‌اند ، استرس دارند و ذهنش پراکنده است مهم می‌باشد که این امر.برای سازمان یا شرکت نیز مهم می‌باشد.

کارشناسان SimplyDesk خدمات بهتری را با داشتن حوصله و صبر ارائه می‌دهند و وقت گذاشتن برای حل و درک مشکل مشتری روش بهتری است. صبر داشتن برای کارشناسانی که هرروز با مشتریان برخورد دارند امری ضروری است. در زمان برخورد با مشتری پر از استرس و مشکل‌دار، کارشناس باید زمان.بگذارد تا بتواند درک کند که خواسته اصلی مشتری چیست.

 

2.     همدردی
یکی از اولین و اساسی‌ترین قدم‌ها در زمان برخورد با مشتریان این است که پس از شنیدن.یا خواندن مشکل، کارشناس بتواند خود را یک‌لحظه در جای مشتری تصور کند. “نشستن در آن‌طرف میز” به کارشناس کمک خواهد کرد.که احساس و مشکل مشتری را بهتر درک کند.

اگر مشکل نیاز.به معذرت‌خواهی دارد، کارشناس باید صادقانه عذرخواهی نماید و برای مشتری تشریح کند.که متوجه احساس او می‌باشد و راه‌حلی ارائه دهد. این از نگرانی مشتری کاسته و به.کارشناس اجازه می‌دهد که مشکل را حل کند و درنهایت به رضایت مشتری برسد.

 

3.    شنوایی فعالانه
مشتریان مایل هستند که صدای آنها شنیده شود. آنها نیاز دارند که تمام مشکل را برای کارشناس.توضیح دهند و شما مشکل را درک کنید. گاهی مشتری ممکن است با لغات و اصطلاحات.مشکل داشته باشد و آن را نداند.

هم‌زبانی مابین کارشناس و مشتری بسیار مهم است. کارشناس SimplyDesk بهتر است که با تمرکز به حرف مشتری گوش کند.

با از دست دادن حتی یک نکته از صحبت مشتری شناسایی مشکل و ریشه آن.دشوارتر می‌شود. درنهایت این امربر توانایی‌های کارشناس HelpDesk اثر خواهد گذاشت. درنتیجه شنوایی مؤثر.برای درک مشکلات و پیدا کردن راه‌حل ضروری است.

4.    حس ضروری بودن هر مشکل از دید مشتری
کارشناس HelpDesk  باید ضروری بودن مسائل را شناسایی کند.

او باید فرق بین مسائلی را که باید فوراً آنها را حل کرد و مشکلات.با اولویت‌های کمتر را بداند. این مسئله نیز به خدمات ارائه‌شده بستگی دارد. فیلتر کردن و الویت.بندی موارد نیاز به صبر و حوصله، مدیریت زمان و دانش دارد.

سرویس دسک

5.    توانایی‌های مناسب ارتباطی
برای به وجود آوردن یک ارتباط با مشتری محکم و پایدار، کارشناس SimplyDesk باید فراتر از دوستانه و حالت کاری عمل کند. کارشناس باید بتواند که پروسه‌های.پیچیده را به‌سادگی و راحتی برای مشتری بیان کند.

درک اصطلاحات تخصصی هر صنعت می‌تواند.برای مشتری سخت باشد و در مواردی استفاده از این موارد برای مشتری سخت است. برخورد دوستانه با مشتری فقط یک جنبه کار است و باید خدماتی فراتر از انتظار.مشتری برای او فراهم آورد تا اعتماد مشتری را جلب نمود.

 

6.    داشتن نظم و برنامه‌ریزی منظم
کارشناسانی که.در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ فعال هستند باید بسیار منظم باشند.

آنها باید بتوانند Multi-tasking در پلتفرم‌های مختلف داشته باشند تا پشتیبانی بهتری ارائه دهند.

کارشناس SimplyDesk باید بتواند که هم‌زمان با رسیدگی به نیازهای مشتریان.برای مثال پایگاه دانش را چک کنند، یادداشت‌برداری کرده یا CRM را به‌روزرسانی کنند. داشتن نظم و برنامه‌ریزی منظم به کارشناسان.اجازه می‌دهد که در پروسه رسیدگی به مشتری ایرادها و مشکلات را کاهش دهند و به‌طور مؤثر به نیازهای مشتریان پاسخ دهند و همه کارها را پس.از تماس به‌طور مؤثر تکمیل کند.

برای اطمینان.حاصل کردن از منظم بودن کارشناسان HelpDesk، شرکت‌ها باید افرادی را استخدام کنند که سابقه منظم بودن.و اجرا به‌موقع کارها رادارند.

 

7.    سرعت و دقت
کارشناسان HelpDesk  بهتر است که از سرعت و دقت بالایی برخوردار باشند. آنها باید با “حفظ کیفیت” کار را به‌سرعت به نتیجه برسانند. با مدیریت درست تماس‌ها و مشتریان تعداد کارشناسان کمتری موردنیاز است و کار روان پیش خواهد رفت.

بهترین حالت این است که مشتریان کمترین.زمان انتظار را برای تماس با کارشناسان داشته باشند و اطلاعات یا راه‌حل دریافتی دقیق و مناسب باشند.

 

8.    خلاقیت و انعطاف
کارشناسان قوی همیشه خلاق هستند و می‌توانند مشتریان را مدیریت کنند. کارشناس باید بتوانند که راه‌حل‌های قابل اجرایی، علی رقم پیچیدگی مشکل، ارائه دهند و با خلاقیت نیازهای مشتریان را برطرف کند.

هم‌زمان انعطاف نیز باید وجود داشته باشد. کارشناس باید بتواند با.مشتریان دارای شخصیت‌های متفاوت تعامل داشته باشد و برای برآورد نیازهای مختلف مشتریان انعطاف داشته باشد. آنها باید بتوانند.که مشتریان عصبانی  یا حراف و غیره را مدیریت کنند.

 

یافتن یک کارشناس ورزیده و کارآمد.سخت است ولی دانستن.خصوصیات بالا به کارفرما کمک خواهد کرد. البته می‌توان این خصوصیات را در طول زمان.در یک کارشناس به وجود آورد و به کارشناسان فعلی آموزش داد.

دیدگاهتان را بنویسید