LOADING CLOSE

بالاترین نگرانی آمریکایی‌ها محرمانگی آنلاین است

بالاترین نگرانی آمریکایی‌ها محرمانگی آنلاین است

بالاترین نگرانی آمریکایی‌ها محرمانگی آنلاین است

بالاترین نگرانی آمریکایی‌ها محرمانگی آنلاین است

بر اساس تحقیقات و مطالعه “شاخص محرمانگی مصرف‌کنندگان آمریکایی (US Consumer Privacy Index 2016)”، مصرف‌کنندگان آمریکایی بیش از هر چیز نگران عدم آگاهی از جمع‌آوری اطلاعات شخصی خود در اینترنت هستند. این نگرانی بیش از مواردی مانند از دست دادن درآمد اصلی خود است. این تحقیق نشان داده است که 68از شرکت‌کنندگان در مورد محرمانگی آنلاین بیش از هر چیز دیگر نگرانی نشان دادند. 57 از شرکت‌کنندگان اظهار داشتند که از دست دادن درآمد شخصی بیشترین نگرانی برای آنان می‌باشد.
این آمار نیز نشان داد که در فضای 12 ماه اخیر افزایش 45 درصدی در نگرانی از محرمانگی آنلاین وجود داشته است.  بسیاری از مصرف‌کنندگان نگران اشتراک‌گذاری اطلاعات محرمانه (بدون اطلاع آنها) توسط سازمان یا شرکت خود هستند. این شاخص نیز بر روی مورد “نگرانی افراد را از اینکه اطلاعات شخصی آنها کاملاً خصوصی نیست” تأکید نمود و گفت که مردم متوجه نمی‌شوند که پس از به اشتراک‌گذاری آنلاین اطلاعات چه اتفاقی برای این داده‌ها خواهد افتاد.
75 از مصرف‌کنندگان اعتقاددارند که از داده‌های خود حفاظت مناسب می‌کنند، اما نتایج مطالعه نشان می‌دهد که در عمل چنین نیست. برای مثال 33 از آمریکایی‌ها از اینکه می‌توانند متون سیاست‌های محرمانگی (privacy policy) را بخوانند خوش‌بین هستند، اما در عمل فقط 16 آنها را خوانده‌اند. 43 از شرکت‌کنندگان متوجه هستند که آنها توانایی تغییر تنظیمات رسانه‌های اجتماعی خود را برای افزایش محرمانگی دارند، اما فقط 29 تنظیمات را تغییر داده‌اند.
روند دیگری در این مطالعه نشان می‌دهد که نگرانی‌ها و موارد محرمانگی بر روی کسب‌وکارها نیز اثر داشته‌اند. برای مثال 29 از آمریکایی‌ها به دلایل درخواست اطلاعات نامتناسب از استفاده از اپ ها امتناع نموده‌اند و 19 از اپ ها استفاده نکردند چون آنها وادار به استفاده از سایت‌های غیرقابل‌اعتماد شده‌اند.
نتیجه این مطالعه این است که نیاز به آگاهی بهتر و بیشتر در مورد محرمانگی وجود دارد و مصرف‌کنندگان بهتر است  در مورد چگونگی محافظت از اطلاعات شخصی خود و مدیریت محرمانگی آموزش ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید