LOADING CLOSE

افزایش 200 درصدی هزینه جرائم سایبری در 5 سال

افزایش 200 درصدی هزینه جرائم سایبری در 5 سال

افزایش 200 درصدی هزینه جرائم سایبری در 5 سال

افزایش 200 درصدی هزینه جرائم سایبری در 5 سال

بر اساس گزارش جدید Hamilton Place Strategies، جرائم سایبری هزینه ای معادل 450 میلیارد دلار در سال را به خود اختصاص داده اند. این مطالعه “Cybercrime Costs More Than You Think” نام دارد و با  این جمله شروع میشود: در دنیایی که اتصال همه چیز به هم  در حال افزایش است و توسط تکنولوژی های دیجیتال در حال تغذیه میباشد، جرائم سایبری میتوانند کسب وکار بزرگی به شمار بروند.
در این گزارش امده است که هزینه متوسط جرایم سایبری در 5 سال اخیر افزایشی 200 درصدی داشته است و این روند به نظر میرسد که در حال بالا روی باشد. یکی از مواردی که این مطالعه کشف کرد این بود که جرایم سایبری در اکثر مواقع مرتبط با هزینه های مالی قابل ملاحظه میباشد و از دست رفتن اعتماد مشتری و ضرر به سابقه کسب وکارها میتواند بسیارچنان مخرب باشد که منجر به رسیدن به انتهای راه شود.
قائده دیگری که این مطالعه کشف کرد “اثر کمانه ای (Ricochet effect)” است که در آن فقط اشتراک داشتن یک قربانی در هر صنعت باعث اثرات مضر بر کسب و کار ها میشود. یک مثال از این نقض و سرقت داده های شرکت Target بود که اعتبار و امنیت فروشگاه های خرده فروشی دیگر در سراسر کشور آمریکا را زیر سوال برد.
این گزارش نیز بیان داشت که اگر جرایم سایبری یک کسب و کار موجه و قانونی در امریکا بود، آن دومین رتبه را پس از اپل کسب میکرد. شرکت Hamilton Place Strategies چندین راه کار را برای کاهش و به حداقل رساندن ضرر و زیان در زمان حمله سایبری پیشنهاد میدهد. یکی از انها به وجود اوردن یک برنامه جامع امنیتی و مستند نمودن این برنامه است. این گزارش هشدار داده است که اگر شما امروزه کسب وکاری دارید، احتمال هک شدن آن در چند سال آینده وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید