LOADING CLOSE

دستگیری شکارچی کودک آنلاین به کمک یک مادر

دستگیری شکارچی کودک آنلاین به کمک یک مادر

دستگیری شکارچی کودک آنلاین به کمک یک مادر

دستگیری شکارچی کودک آنلاین به کمک یک مادر

در اکثر مواقع با داشتن دانش کافی می‌توان امنیت ایجاد نمود. در خصوص کودکان داشتن والدین وارد به امور کامپیوتر و فناوری می‌تواند تجربه اینترنت امن ایجاد کند. به گزارش ABC10News در هفته گذشته در نیویورک یک مادر وارد به اینترنت و فناوری توانست که یک شکارچی آنلاین کودکان را که به فرزند او نظر داشت کشف و در دستگیری این فرد کمک کند.
این مادر ناشناس در حال چک کردن صفحه Facebook دختر 15 ساله خود بود که ناگهان متوجه یک پیام از یک مرد بالغ ناشناس شد. این مادر، در صفحه فرزند خود و بانام او، به این فرد پیام ارسال نمود و متوجه شد که شک و تردید او به‌جا بوده است. این مرد فوراً پاسخ پیام را داد و محتوای چت آنها به‌تدریج به سمت نامناسبی گرایش پیدا کرد. این مرد اطلاعاتی از خود را در طول صحبت‌ها ارائه داد.
با داشتن این اطلاعات این مادر یک تحقیق آنلاین انجام داد و پس از بررسی کشف کرد که این مرد 33 ساله سابقه جنسی دارد. اگر این مادر از خطرات و ریسک‌های آنلاین آگاه نبود او به فکر شناسایی این فرد و مانیتور کردن فعالیت‌های آنلاین کودک خود نمی‌افتاد.
پس از شناسایی سابقه خلاف‌کار، مادر با پلیس محلی تماس گرفت و مسئولین پلیس مکالمه را با مجرم ادامه دادند و از او مدرک جرم ثبت کردند. پلیس سپس ، به‌جای کودک، با او قرار ملاقات گذاشت و در زمان رسیدن به‌قرار این مرد دستگیر شد. مادر کودک برای این دستگیری از طرف پلیس تشویق شد.
مانیتور کردن فعالیت‌های آنلاین کودکان می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد اما استفاده از ابزار کنترل کودکان می‌تواند کار را آسان‌تر کند و به‌صورت مؤثر والدین را از مشکلات آگاه نماید. با کمک این‌گونه تکنولوژی‌های مدرن و گسترده امروزه، والدین می‌توانند که ابعاد فعالیت کودکان و فرزندان خود را در اینترنت ببینند و بدانند که چه کسی با آنها مکالمه می‌کنند و فرزندان چه زمانی را آنلاین می‌گذرانند. روابط خوب بین والدین و کودکان و بیان واقعیت‌ها می‌تواند از تصمیمات اشتباه کودکان و فرزندان جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید