LOADING CLOSE

ادامه حملات سایبری چین به امریکا

ادامه حملات سایبری چین به امریکا

ادامه حملات سایبری چین به امریکا

 ادامه حملات سایبری چین به امریکا: یک شرکت امنیت سایبری که با دولت آمریکا ارتباط نزدیکی دارد اعلام کرده که تلاش‌های هکرهای چینی برای نقض سازمان‌ها و املاک معنوی آمریکایی در سه هفته گذشته به‌طور مستمر ادامه داشته است. این بدین معنا است که چین به توافق امنیت سایبری خود با امریکا وفادار نمانده است.
شرکت CrowdStrike می‌گوید که 7 حمله سایبری از چین برعلیه شرکت‌های تکنولوژی و دارویی آمریکا در هفته‌های گذشته اجرا و ثبت‌شده است. هدف این حملات ظاهراً در راستای سرقت املاک معنوی و رازهای تجاری بوده و حالت سنتی نقض به سیستم‌ها را نداشته است.
به نقل از این شرکت تغییرات در رفتار حملات سایبری وجود نداشته است. اولین حمله در روز 26 سپتامبر 2015، یک روز پس از توافق امنیت سایبری بین چین و امریکا در کاخ سفید انجام شد و با شکست روبرو شد. چین در حال حاضر تحت نظارت شدید از طرف آمریکا است تا تعهدات خود را اجرا کند. چین اظهار داشته که در چنین فعالیت‌هایی دست نداشته است.

فایروال ایرانی، فایروال بومی، اکاننتینگ بومی، هلپ دسک بومی ، فایروال ایرانی، فایروال بومی، اکاننتینگ بومی، هلپ دسک بومی
،بهترین فایروال ایرانی ،بهترین فایروال بومی ، امنیت شبکه ، امنیت سایبری ، کنترل پهنای باند ، کنترل اینترنت ، وف بومی ، وف ایرانی
، مدیریت قراردادها ، مدیریت دارایی ها،Next generation firewall ، NG firewall ، NGfirewall ،نکس جنریشن فایروال،انجی فایروال

دیدگاهتان را بنویسید