LOADING CLOSE

پارس فن آوران خوارزم در دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری

حضور شرکت پارس فن آوران خوارزم در دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری (3 الی 6 خرداد 1394)

پارس فن آوران خوارزم در دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری

 

حضور شرکت پارس فن آوران خوارزم در دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری (3 الی 6 خرداد 1394)

دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری

دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری  در تاریخ های  3 الی  6 خرداد ماه 1394 برگذار خواهد شد. شرکت پارس فن آوران خوارزم نیز به عنوان یکی از شرکت های توانمند و پیشرو در زمینه ارایه محصولات امنیت سایبری ایرانی در این نمایشگاه حضوری قدرتمند خواهد داشت ، از آنجا که دیدار شما موجب افتخار و خرسندی این مجموعه میگردد، لذا شما همراهان عزیز را به بازدید از غرفه این شرکت دعوت می نماییم.
با توجه به اینکه در این نمایشگاه تسهیلات ویژه ای (پرداخت وام های کم بهره به سازمان های دولتی) توسط سازمان محترم صاافتا در نظر گرفته شده است و ورود و بازدید از این نمایشگاه تنها از طریق دعوت نامه میباشد لذا خواهشمند است مدیران ارشد بخش امنیت سازمان ها جهت دریافت دعوت نامه بازدید از این نمایشگاه با بخش بازرگانی و فروش این شرکت تماس حاصل نمایند.
به نقل از شورای عالی فضای مجازی ، شرکت های تولیدکننده محصولات امنیتی ایرانی استقبال گسترده ای از دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری داشته اند.
در سال 1392 نیز این شرکت در این نمایشگاه حضور داشت و از جدیدترین محصول شرکت پارس فناوران خوارزم به نام Spooler Firewall (SolarX) در این نمایشگاه رونمایی شد. این محصول مفتخر به دریافت لوح تقدیر برای اولین ” دیواره آتش پرسرعت و با ظرفیت بالا با طراحی موتور کاملاً بومی” گردید. امسال نیز از جدیدترین محصول این شرکت با نام Spooler WAF  به عنوان اولین “دیواره آتش لایه کاربرد با ظرفیت بالا” که به دست متخصصان توانمند ایرانی و با موتور کاملاً بومی طراحی شده است، رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید