LOADING CLOSE

اخبار روز

مرحله بعد: صنعتی شدن جرائم سایبری

  به اعتقاد دکتر Adrian Nish، سرپرست تهدیدهای امنیتی شرکت BAE، مرحله بعد: صنعتی شدن جرائم سایبری:ما شاهد صنعتی شدن به‌تدریج جرائم سایبری می‌باشیم و مجرمین سایبری رفته‌رفته حرفه‌ای‌تر و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند. او توضیح داد که مجرمین امروزی کلاه‌برداری‌های پشتیبانی شده تلفنی اجرا می‌کنند، نرم‌افزارهای خود را تولید می‌کنند که دارای تضمین محصول، گارانتی

هک شدن حساب‌های Twitter و Pinterest مارک زوکربرگ

به گزارش BBC گروه هک OurMine ادعا نموده است که اسم رمز مالک فیس بوک Mark Zuckerberg را از یک dump حساب‌های LinkedIn در سال 2012به دست آورده‌اند و او را هک نموده‌اند. بااینکه زوکربرگ یکی از پولدارترین افراد و یکی از افراد پیشرو در علم فناوری در جهان است، حساب‌های او مانند بقیه مردم

پرسش هایی که برای پیاده سازی راهکار خدمات پشتیبانی باید پرسید؟

فعلآ حس کنید که می توانید امور را پیش ببرید و تیم شما دارای یک برنامه منظم هست که شامل جوابگویی تلفن، یادداشت برداری و ارسال یادداشت به بخش های مختلف، ارسال ایمیل، ارسال مدارک در پرونده مربوط  و اطلاع رسانی به کاربرهای نهایی میشود. اما اگر کسی یادش برود که یک ضمیمه ایمیلی مهم

شش نکته برای بوجود آوردن یک مرکز خدمات رسانی فعال

شش نکته برای بوجود آوردن یک مرکز خدمات رسانی فعال:  مشتریان تمایل دارند که کار ها توسط خودشان وتحت نظارت آنها انجام گیرد. امروزه مردم در هر زمینه بیشتر از گذشته دانش فنی دارند و ترجیح می دهند که خودشان مسائل و چالش ها را حل کنند و پاسخ سوالات خود را بیابند. در یک

روش‌های محافظت از وسایل موبایلی

  هک شدن یک گوشی iPhone  روش‌های محافظت از وسایل موبایلی: توسط دولت امریکا برای استخراج اطلاعات تروریست‌ها ، به ما یادآوری می‌کند که گوشی‌ها، وسایل موبایلی ما محفوظ کامل نیستند. با چهار اقدام پیشگیرانه ذیل می‌توانید از داده‌های خود محافظت بیشتری کنید و اجازه ندهید به دستگاه شما نفوذ شود. 1.    گوشی خود را

فقط مدیران امنیتی به مدیر عامل گزارش میدهند

  بر اساس یک گزارش امنیتی از طرف ISACA و RSA با نام “وضعیت امنیت سایبری: عواقب در 2016 (State of Cybersecurity: Implications for 2016)،  از کارشناسان امنیت اطلاعات حس میکنند که هیئت مدیره آنان در مورد امنیت سایبری نگران یا خیلی نگران هستند، اما این نگرانی در جلسات هیئت مدیره انعکاس پیدا نمیکند. این

ایجاد تاثیر مثبت در تجربه مشتری – پیشگیری بجای درمان

  ایجاد تاثیر مثبت در تجربه مشتری – پیشگیری بجای درمان: یکی از اصول اساسی که باید در تجربه مشتری در نظر داشت “پیشگیری” است. هر سازمانی می تواند تا  تمامی تعاملات خدماتی خود را کاهش دهد. اول باید فرصت های پیشگیری را شناسایی کنید و سپس ابزار ساده جهت اجرای آن را به کار

(SimplyDesk) نحوه ارزیابی و انتخاب یک نرم افزار خدمات پشتیبانی

(SimplyDesk) نحوه ارزیابی و انتخاب یک نرم افزار خدمات پشتیبانی :در نرم افزارهای خدمات پشتیبانی گزینه های متعددی وجود دارد. کدام بسته نرم افزاری مناسب کار شما است؟ نرم افزار خدمات پشتیبانی سرمایه گذاری مهمی برای هر فعالیت کاری میباشد. روند و طبیعت آن باعث تغییرات  روال انجام فعالیت های تجاری شما خواهد شد. جهت

محاکمه نوجوان برای هک و حملات DDoS

به نقل از سایت BBC، یک نوجوان 18 ساله برای حملات اینترنتی  و هک سایت Mumsnet ، محاکمه نوجوان برای هک و حملات DDoS:نقض حساب‌های کاربران، سرقت اسم رمز و حملات DDoS که باعث down شدن آن سایت شد دستگیر و محکوم‌شده است. این نوجوان David Gerrard Buchanan نام دارد و ساکن شهر Haslemere در

یکپارچه شدن Helpdesk با مدیریت دارایی و پچ (Patch)

عواقب ندیده گرفتن حتی یک آسیب پذیری امنیتی میتواند به ضرر شما تمام شود. اگر کامپیوتری در شبکه سازمانی شما آلوده نرم افزار مخربیکپارچه شدن Helpdesk با مدیریت دارایی و پچ (Patch): (Malware) شود تعمیر آن هزینه بر است و در حال حل مشکل یوزر شما دسترسی به یک سیستم احتمالآ مهم را نخواهد داشت.