LOADING CLOSE

به عنوان YouTubers ، YouTube Traffic Soars می گویند که پرداخت در حال کاهش است .

به عنوان YouTubers ، YouTube Traffic Soars می گویند که پرداخت در حال کاهش است .

به عنوان YouTubers ، YouTube Traffic Soars می گویند که پرداخت در حال کاهش است .

به عنوان YouTubers ، YouTube Traffic Soars می گویند که پرداخت در حال کاهش است .

 

نرخ تبلیغات در این پلتفرم ، در طول شیوع همه گیر کرونا ویروس کاهش چشمگیری داشته است .

 

همه روزنامه ها ، وب سایت ها و کانال های تلویزیونی توسط coronavirus نابود شده اند. و YouTubers نیز احساس خرج کردن می کنند.

طبق گفته های نیویورک تایمز ، YouTubers می گویند اگر سفارشات اقامت در خانه باعث دلزدگی می شود برای ترافیک کانال YouTube خوب باشد و 15 درصد افزایش یابد ، YouTubers می گویند نرخی که شرکت ها برای تبلیغ در فیلم های خود می پردازند به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این بدان معناست که با وجود افزایش مخاطبان ، برخی از YouTubers درآمد کمتری دارند.

کارلوس پاچکو ، خریدار رسانه ای پیشین مشاور YouTube ، می گوید که در حدود 180 کانال YouTube با او کار می کند – که در کل نزدیک به 68 میلیون مشترک در سراسر جهان با طیف وسیعی از علایق مختلف وجود دارد – نرخ تبلیغات به طور متوسط ​​نزدیک به 50٪ کاهش یافته است.

پاچکو می گوید: “همه در زمینه تبلیغات خود در YouTube متوقف می شوند.

” داده های دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) ، یک نهاد صنعت تبلیغات ، نشان می دهد که یکی از چهار خریدار رسانه ای و مارک های تجاری ، تمام تبلیغات را برای نیمه اول سال 2020 متوقف کرده اند و 46٪ دیگر هزینه های خود را به سمت پایین تنظیم کرده اند. سه چهارم می گویند که coronavirus بیشتر از بحران مالی در سال 2008 برای صنعت تبلیغات آسیب خواهد دید. این بدان معناست که تبلیغات کمتری برای Big Macs در تلویزیون و روزنامه ها وجود دارد ، اما همچنین بدان معنی است که تبلیغ کنندگان برای تبلیغات قبل از رول که شما را به سمت ویدیوی YouTube بعدی شما سوق می دهد کمتر رقابت می کنند.

طبق اعلام IAB ، هزینه تبلیغات دیجیتالی یک سوم کاهش یافته است – افت کمی دردناک تر از کاهش 39 درصدی رسانه های سنتی ، اما هنوز هم آسیب رسان است. YouTubers در هر کجا از 30٪ تا 50٪ کاهش در هزینه خود را برای هر مایلی (CPM) گزارش می دهند ، یا مبلغی را که YouTube برای هر 1000 بازدید از یک آگهی ارائه شده در برابر یک فیلم دریافت می کند. YouTube این پول را می گیرد ، 45٪ برای خود نگه می دارد و 55٪ به سازندگان می دهد.  این محاسبات براساس تبلیغات و بودجه آنها انجام می شود.

 

 

اگر یک کانال مستقر در مواد غذایی هستید که به دنبال پیدا کردن بهترین غذای خیابانی جهان در دورترین گوشه های سیاره هستید ، ممکن است برای تبلیغ در برابر فیلم های خود به تابلوهای گردشگری ، شرکت های هواپیمایی و رستوران ها اعتماد کنید. اما وقتی رستوران ها بسته می شوند ، هواپیما ها زمینی می شوند و صنعت جهانگردی از همه کاربردی وجود ندارد ، دلیلی ندارد که کسی در زنجیره برای خرج تبلیغات پول صرف کند. در حالی که کل صنعت با هزینه های خود بسیار جدی است ، برخی مناطق کمتر از سایرین تحت تأثیر قرار می گیرند: شما هنوز هم به بقال فروشی ها نیاز دارید ، و با توجه به اینکه احتمالاً از خانه کار می کنید ، ممکن است شرکت های تأمین کننده دفتر مشتاق بازار مشتریان باشند.

 

“همه در زمینه تبلیغات خود در YouTube متوقف می شوند.”

 

براساس داده های جمع آوری شده توسط Tubular Labs ، یک شرکت اطلاعاتی ویدیویی ، محتوای بازی های ویدئویی در پنج ماهه کلیدی اروپا در یک ماه گذشته 13٪ تعداد بازدید بیشتر از ماه گذشته دریافت کرده است.

اگرچه CPM برای محتوای بازی های ویدیویی نیز مورد توجه قرار گرفته است ، اما این یک نگاه جدی به منابع مالی آنها است تا یک ضربه حذفی. پاچکو تأیید می کند: “آنها در حال ریزش هستند ، اما به اندازه کانال های دیگر افت نمی کنند.” هنک گرین نویسنده و نیمی از کانال YouTube Vlogbrothers است که 3.3 میلیون مشترک دارد. او همچنین مجموعه ای از کانال های آموزشی مختلف ، از جمله Crash Course و SciShow را اجرا می کند ، که در کنار هم ده ها میلیون مشترک دارند. حتی او از تأثیر کاهش CPM ها نیز مصون نیست: او در اواخر ماه مارس در توئیتی اظهار داشت که در حالی که تعداد بازدید از کانال های چندگانه او حدود 5 درصد است ، اما میزان CPM ها 30 درصد کاهش یافته است. یکی دیگر از خالقین ، که فیلم های طبل در YouTube را بارگذاری می کند ، گزارش داد که درآمد تبلیغاتی وی نصف شده است. جیسون کینت ، مدیرعامل دیجیتال محتوا بعدی ، یک سازمان تجارت دیجیتالی ، معتقد است که تلویزیون بهتر از YouTube خواهد بود. به گفته وی ، وقتی بودجه ها تنگ است ، مارک ها به دنبال بندر ایمن هستند و در حالی که یوتیوب در سال های اخیر موفق به ارائه پیام حرفه ای شده است ، اما هنوز هم دارای یک جریان مستقل و بنیادی است که شرکت ها از آن دور می شوند. وی می گوید: “من انتظار دارم که پول تبلیغاتی با صرفه جویی در مارک تجاری به سمت مارک های قابل اعتماد و فیلم با کیفیت بالاتر ، از جمله تلویزیون سنتی برود.”  هر دو Pacheco و Blake می گویند که کاهش درآمد آگهی شما YouTubers را از تولید محتوای بیشتر دلسرد نکرده است ، کسانی که افزایش ترافیک به سکوی اشتراک گذاری ویدیو را از افرادی که در خانه گیر کرده اند به عنوان فرصتی برای جذب دنبال کنندگان جدید مشاهده می کنند. پاچکو می گوید: “همه با توجه به ضلع تولید چیزهایی ، کمربند خود را محکم می کنند اما از این فرصت برای جلب مخاطب استفاده می کنند.” “به این طریق فکر کنید – این محیط عالی است ، جایی که بسیاری از افرادی که اکنون نمی توانند آنلاین مصرف شوند ، بنابراین مخاطبان به صورت تصاعدی در حال رشد هستند.”  اما ایجاد محتوای بیشتر متأسفانه فقط باعث می شود که افت قیمت تبلیغات سریعتر شود. به گفته بلیک ، محتوای بیشتر به این معنی است که جنگ پیشنهادات برای تبلیغات کمتر است. تبلیغ ارزان تر است و موجودی بیشتری برای فروش آن وجود دارد. بازار فقط کوچک شده است ، اما تعداد بیشتری از مردم در حال ایجاد محتوا هستند. ”  به گفته وی ، بسیاری از YouTubers امیدوارند که تأثیر این بیماری در تبلیغات سه یا چهار ماه طول بکشد ، قبل از بازگشت دوباره. (آنها ممکن است نفس بکشند: داده های IAB پیش بینی می کند که تبلیغات در سه ماهه سوم سال 2020 75٪ بودجه برنامه ریزی شده و فقط 88٪ برنامه ریزی شده اصلی صرف شده در سه ماه گذشته سال است.) “هرکسی که فقط درآمد کسب کند دقیقه یوتیوب خاموش در یک مکان بسیار دقیق است ، “او می گوید.  قبلاً YouTubers اینجا بوده اید. “آداب و رسوم” ، رسوایی سال 2017 که در آن تبلیغاتی علیه فیلم های استخدام تروریستی در این سکو انجام می شد ، باعث خروج گسترده تجارت های بزرگ از YouTube شد. برخی از بزرگترین مارک های جهان بودجه تبلیغات خود را به دور از سایت کاهش دادند و به سازندگان در جیب برخورد کردند. سرانجام بعد از اینکه YouTube تغییرات گسترده ای را برای پاکسازی این سیستم عامل ایجاد کرد ، تبلیغ کنندگان بازگشتند – تغییراتی که منجر به ایجاد مزخرف سازندگان مستقل سایت شد و زنده ماندن آنها را دشوارتر کرد. در ضمن ، YouTubers بدنبال درآمد از این سیستم عامل بود. آنها در صورت ناپدید شدن کانال های YouTube خود ، و ورود به سیستم عامل هایی مانند Patreon ، جایی که طرفداران می توانند با استرداد ماهانه ، مستقیماً از استعداد مورد علاقه خود حمایت مالی کنند ، جریان های درآمد خود را متنوع ساخته و از طریق تجارت و فروش کالا ، ایجاد مخاطبان در شبکه های اجتماعی دیگر در صورت ناپدید شدن کانال های YouTube خود ، و پیوستن به سکوهایی مانند Patreon. کسانی که در آن زمان تنوع ایجاد کرده اند ، بهتر است اکنون طوفان را طوفان کنند. پاچکو می گوید: “هرکسی که تمام تخم های خود را در یک سبد در حال حاضر داشته باشد ، چکش می خورد.”

 

دیدگاهتان را بنویسید