LOADING CLOSE

سرقت داده‌های 15 میلیون کاربر از T-Mobile

tmobilehack1

سرقت داده‌های 15 میلیون کاربر از T-Mobile

سرقت داده‌های 15 میلیون کاربر از T-Mobile :

شرکت T-Mobile امروز (94/07/10) اعلام نمود که داده‌های شخصی 15 میلیون کاربران و درخواست‌کنندگان خدمات آن شرکت از طریق سرورهای سایت Experian، که آژانس اعتباری شخص ثالث آن شرکت است، به سرقت رفته است. این اطلاعات شامل اسامی، آدرس‌ها، تاریخ‌های تولد، و شماره‌های امنیت اجتماعی کاربران در دوره سپتامبر 2013 الی 2015 بوده است. شرکت T-Mobile اعلام نمود که در حال حاضر با آژانس Experian در حال همکاری برای رفع نقاط ضعف شبکه‌ها و اقدامات ایمنی گسترده می‌باشد. سیستم‌های شرکت T-Mobile هک نشده‌اند.

مدیرعامل شرکت T-Mobile گفت که او از این نقض بسیار خشمگین است و اولین.نگرانی و تمرکز وی در کمک به مشتریان تحت تأثیر نقض است. او بیان کرد که حفظ privacy مشتریان فعلی و آینده امر بسیار جدی می‌باشد. مشتریان می‌توانند برای.دریافت اطلاعات بیشتر و موارد نقض با سرویس خدمات مشتریان آن شرکت تماس بگیرند.

مدیرعامل شرکت T-Mobile (John Legere) همزمان با اعلام این نقض و سرقت داده‌ها، نامه‌ای را.در سایت رسمی شرکت T-Mobile انتشار داد که متن آن به شرح ذیل است.

“من همیشه گفته‌ام که قسمتی.از فعالیت یک “غیر حامل” بیان واقعیت است، چه خبر خوب.باشد چه بد. من بدون تعارف، شفاف و صادق خواهم بود.

Experian، ارائه‌دهنده خدمات اعتباری ما، به ما.اطلاع داد که یک نقض داده‌ای داشته است. تحقیقات در این مورد در حال انجام است اما الآن میدانیم که هکر به سوابق حدود 15 میلیون کاربر در دوره سپتامبر 2013 الی 2015 دسترسی.پیدا نمود که شامل اطلاعات درخواست‌کنندگان جدید است، که باید جهت وضعیت اعتباری (برای ارائه خدمات یا وسیله موبایلی) توسط این.شرکت بررسی شوند.

این سوابق شامل اطلاعاتی مانند اسم، آدرس، تاریخ تولد و فیلدهای رمزگذاری شده شماره.امنیت اجتماعی و شناسایی.(مانند شماره گواهینامه رانندگی و پاسپورت) می‌باشد، علاوه بر.اطلاعات دیگری که برای بررسی اعتبار توسط T-Mobile است

. Experian مشخص کرده است که رمزنگاری این شرکت.نیز ممکن است نقض شده باشد. ما در حال همکاری با Experian برای اجرا اقدامات محافظتی در اسرع وقت برای همه.مصرف‌کنندگان هستیم.

واضح است که من بسیار از این.نقض داده‌ها خشمگین هستم و ما یک بررسی کامل در روابط خود با Experian خواهیم داشت اما در حال حاضر اولین نگرانی و تمرکز من.کمک به هر نحو و تماماً به مشتریان تحت تأثیر این نقض است. حفظ privacy مشتریان فعلی و آینده امر بسیار جدی می‌باشد.

این‌یک مسئله کوچک برای ما نیست. من به مشتریان اطمینان.می‌دهم که سیستم‌ها و شبکه‌های شرکت T-Mobile.تحت تأثیر این نقض قرار نگرفته‌اند و این هک شامل اطلاعات.شماره‌های کارت‌های پرداخت یا اطلاعات بانکی نمی‌شود.

Experian به ما اطمینان داده است که آنها اقدامات تهاجمی برای بهبود.حفاظت سیستم‌های خود و داده‌های ما برداشته‌اند.

هر فردی که نگرانی از اثر نقض داده‌های Experian داشته باشد می‌تواند با مراجعه به لینک مربوط از دو سال اعتبار.مانیتورینگ مجانی و خدمات حل موارد شناسه برخوردار شود. علاوه بر این Experian نیز این خبر را به رسانه‌ها اعلام.نموده است و در بخش FAQ سایت Experian سؤالات پاسخ‌داده‌شده است.

تیم T-Mobile نیز آمادگی کمک به هر نحو را به عموم دارد. ما در بخش.FAQ سایت خود نیز موارد را برای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی نقض انتشار داده‌ایم.

در T-Mobile، privacy و امنیت اموری بسیار جدی تلقی می‌شوند و من سعی دارم که این.امور را از نزدیک دنبال کنم و هر کار ممکن را برای ادامه حفظ اعتماد روزمره شما انجام خواهم داد.”

سرقت داده‌های 15 میلیون کاربر از T-Mobile

دیدگاهتان را بنویسید