LOADING CLOSE

گروه Ghostshell ادعا نمود 300 سایت را هک نموده است

newsimage030715

گروه Ghostshell ادعا نمود 300 سایت را هک نموده است

به نقل از.گزارشات به.تاریخ 10/04/94، گروه هکر Ghostshell ادعا نموده است که با موفقیت 300 سایت اینترنتی را هک کرده.و اطلاعات شخصی آنلاین بیش از 13000 کاربر را در وب انتشار داده است.

این گروه خبر این هک را از طریق تویتر انتشار داد.و پست های خود لینک های سایت های قربانیان و لینک های data dump دارای داده های کاربران را ارسال.نمود.
سایت های افراد نقض شده بسیار متنوع بوده و شامل سازمان های آموزشی در استرالیا تا .خدمات موسیقی در کره بود.

اطلاعات.شخصی و شناسایی شده هک شده متنوع بوده.و شامل آدرس های ایمیل، اسم کاربر، آدرس زمینی، شماره تلفن، اسم Skype و تاریخ تولد میباشد.
فعالیت های قبلی این.گروه میتواند شواهدی بر راست بودن ادعای.آنان در این هک جدید باشد.

در اکتبر 2012 این گروه 100 دانشگاه.معروف دنیا را هک کرد. اطلاعات آنلاین 120هزار دانشجو به سرقت.رفت که در واقع میتوان آنرا تظاهری بر.علیه هزینه های دانشجویی و کاهش کیفیت آموزش دانست.گروه Ghostshell ادعا نمود 300 سایت را هک نموده است

این گروه نیز به بخش های دولتی (ESA، NASA، پنتاگون ، Federal Reserve و FBI) حمله کرده و اطلاعات و پرونده 1.6 میلیون آمریکایی را سرقت کرده است.
تا بحال مقداری از اطلاعات 300 سایت هک شده توسط Ghostshell انتشار یافته است. بروزرسانی سایت های هک شده در فید تویتر این گروه دائمی نمیباشد و گستردگی این هک مشخص نیست.

گروه Ghostshell ادعا نمود 300 سایت را هک نموده است

به گفته کارشناسان اگر ادعای این گروه معتبر باشد ممکن است میلیون ها نفر هک شده باشند.
درواقع دلیل حمله به این‌همه سایت متنوع مشخص نیست. می‌توان حدس زد که این هک یادآوری برای حضور فعال گروه در عرصه جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید