CRM اجتماعی (SimplyDesk)
(اخبار ومقالات مربوط به محصول simplydesk CRM اجتماعی (SimplyDesk):
این شرکت – یک سیستم قدرتمند برای رسیدگی به.تیکت های درخواستی از کانال های مختلف (تلفن، ایمیل، پرتال وب)، کارتابل.تیم شما، پرتال سلف سرویس.)
شما احتمالآ.مباحث مختلفی پیرامون CRM اجتماعی شنیده اید و می خواهید.درک کنید که این موارد چه مفهومی دارند.
در بین همه تعاریف تعریف دکتر هاریش کوتودیا (Dr. Harish Kotadia) شاید واضح تر باشد:
” CRM اجتماعی” یک استراتژی کسب و کار برای درگیر شدن با مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی با هدف اعتماد سازی و ایجاد وفاداری به نام تجاری/برند است.”
این تعریف، به وضوح آنچه کسب.و کارها در حال تلاش برای انجام کار با CRM اجتماعی هستند را توصیف میکند . به عنوان مثال: تعامل با مشتریان بهتر است از طریق رسانه های.اجتماعی باشد و دلیل این ارتباط ایجاد اعتماد.و ایجاد وفاداری به.نام تجاری/برند است.
CRM اجتماعی (SimplyDesk)
این مسئله معانی مختلفی را برای افراد دارد:
• برای بازاریاب: CRM اجتماعی.به معنای دسترسی به مشتریان و بازار احتمالی از طریق وبلاگ.ها و پادکست ها (podcasts) است که برای ترویج کار در فیس بوک، توییتر و یا LinkedIn میباشد و برای ارتباطات بازاریابی از راه دور است. به عنوان مثال اعلام محصولات.یا توافقات جدید و غیره.
• برای مدیر تولید: CRM اجتماعی به معنی درگیر کردن مشتریان و به دست آوردن پیشنهاد.و ایده برای مدیر تولید است . همچنین.جامعه را متقاعد میکند که نظرات خود را ارائه.دهند و اولویت بندی قابلیت های محصول را تعیین کنند.CRM اجتماعی (SimplyDesk)
• برای مدیر پشتیبانی مشتری: CRM اجتماعی برای مشتریان به معنی.دسترسی به خدمات از طریق کانال.های اجتماعی جدید مانند توییتر و یا فیس بوک است تاعلاوه بر کانال های سنتی و افلاین (از قبیل پست الکترونیک و یا تلفن) امکان تعامل با مشتری ضمن گوش دادن به صحبت های اجتماعی، شرکت در گفتگو های اجتماعی فراهم گردد.
• برای مدیر فروش: CRM اجتماعی به مفهوم شناسایی مشتریان بالقوه ودوستان انها در شبکه های اجتماعی و بهره گیری ازاین روابط اجتماعی در جهت افزایش فروش میباشد.CRM اجتماعی (SimplyDesk)
CRM اجتماعی فرصت های جدید در زمینه ها ی مختلف ایجاد میکند. جالب و درگیر کننده است که تلاش کنیم تا فعالیت های CRM اجتماعی را با روشی جامع و بدون رها کردن فعالیت های سنتی CRM اجرآ کنیم.