LOADING CLOSE

10 نکته برای بنیانگذاران انجام فروش

10 نکته برای بنیانگذاران انجام فروش

10 نکته برای بنیانگذاران انجام فروش

1. در مورد محصولی که می فروشید علاقه مند باشید.

مهمترین چیز هنگام فروش اشتیاق شما در همه تعاملات شما با مشتریان است . اگر احساساتی هستید و واقعاً به آنچه می سازید و می فروشید اعتقاد دارید ، همه چیزهای دیگر بسیار راحت تر می شود. بسیاری از فروش ها مربوط به انتقال اشتیاق است!

2. قبل از فروش به مشتریان خود ، آنها را بشناسید.

ساده ترین راه برای رسیدن به این مسئله ، حل مشکل خودتان است. اگر در حال حل مشکل خود هستید ، مشتری راه حل خود هستید. اگر اینگونه نیست ، پیش بینی های بازار را انجام دهید و از شرکت ها و افرادی که فکر می کنید بیشترین سود را از راه حل شما می برند بازخورد بگیرید. این بازخورد را جمع کنید و مشخصات مشتری ایده آل خود را بسازید.

3. گران فروشی نکنید. به چیزهایی که نمی توانید تحویل دهید متعهد نشوید.

گران فروشی منجر به بسیاری از سردردها و مشکلات احتباس می شود. به ویژگیهایی که قصد ساختن آنها را ندارید انتظارات چشم انداز خود را با آنها هماهنگ نکنید.

4. از دیگران بیاموزید.

دموی محصولات رقیب و سایر ابزارهایی را که درباره خرید آنها فکر می کنید ، بخواهید. می توانید از کارهایی که آنها به خوبی انجام می دهند یاد بگیرید (تنظیم دستور کار در ابتدای تماس ، ایجاد روابط ، پیگیری ، …) و نه چندان خوب (سر و صدا ، تأخیر در جلسات ، پرخاشگری بیش از حد ، …) و این آموخته ها را در روند فروش خود به کار ببرید.

5. گوش دادن و بهبود سطح خود .

گوش کن! در اولین تماس های خود بازخورد زیادی از مشتری دریافت خواهید کرد ، از آن بازخورد برای ایجاد تنظیمات در پیام رسانی خود و بهبود سطح صدا استفاده کنید. دموی خود را ضبط کنید و به آنها گوش دهید. جنبه های آزار دهنده زیادی در نحوه صحبت پیدا خواهید کرد و با گذشت زمان این موارد را اصلاح می کنید.

6. استقامت کنید! همیشه به یاد داشته باشید که پیگیری کنید.

فروش ممکن است سودآور باشد و به ویژه اگر قبلاً هرگز این کار را نکرده باشید بسیار سخت است. با طرد روبرو خواهید شد و هر روز خود را ناامید خواهید کرد. منیت خود را رها کنید و شخصاً بازخورد نکنید. پشتکار داشته باشید

7. همه معاملات را نمی بندید.

شما قادر به بستن همه معاملات خود نخواهید بود. برای معاملات از دست رفته به صورت ساختاری یادداشت کنید تا بتوانید درصدی را که به دلیل زمان بندی ، قیمت گذاری ، رقبا و غیره از قیف خارج شده است ، تجزیه و تحلیل کنید … معاملات بسته شده از دست رفته را با به اشتراک گذاشتن ویژگی های جدید پرورش دهید و هر سه ماه یک بار دیگر آنها را مرور کنید.

8. هنگام مراجعه به رقبا منصف باشید.

چشم انداز شما هوشمندانه است و اکثر آنها بازار را مانند شما می شناسند. نیازی به زباله نویسی یا کوچک شمردن رقبا نیستید. روی پیام خود و آنچه شما را متفاوت می کند تمرکز کنید.

9. اخراج مشتریان بد.

مشتری های بد وقت زیادی از شما می گیرند و ممکن است محصول / شرکت شما را به سمت اشتباه هدایت کنند. به عنوان بنیانگذار ، اجازه دادن به مشتری تصمیم ساده ای نیست اما گاهی اوقات بهتر است راه خود را جدا کنید.

10. پیروزی ها را جشن بگیرید.

از هر مشتری جدیدی تجلیل کنید! خیلی راحت می توانید در معاملات روزانه فروش و ایجاد یک شرکت ریشه دوانید و جشن پیروزی ها را فراموش کنید. هر پیروزی را با بنیانگذاران و تیم خود جشن بگیرید.

شما بعنوان بنیانگذار با چالشهای فروش کالایی روبرو هستید که با هیچ آگاهی از برند پشتیبانی نمی شود و به احتمال زیاد نیمه تمام است. حتی اگر قبلاً فروش نداشته باشید ، اگر به محصول و رسالت خود اعتقاد داشته باشید ، می توانید 10 برابر بهتر از آنها به عنوان فروشنده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید