LOADING CLOSE

سرقت حجمی داده از سرور سایت web.com

سرقت حجمی داده از سرور سایت web.com

سرقت حجمی داده از سرور سایت web.com

سرقت حجمی داده از سرور سایت web.com

در اوایل ماه اگوست 2015 سایت Web.com اعلام نمود که به یکی از سیستم‌های آن شرکت حمله شده و حجم اساسی از داده‌ها به سرقت رفته است. این شرکت خدمات اینترنتی به شرکت‌های کوچک ارائه می‌دهد و 3.3 میلیون مشتری دارد. گفته می‌شود که این نقض امنیتی عمده 93000 مشتری این شرکت را تحت تأثیر خود قرار داده است.
مسئولین میگویند که اسم، آدرس و اطلاعات کارت اعتباری این مشتریان به سرقت رفته است. به نظر می‌رسد که اطلاعات دیگری مانند شماره امنیت اجتماعی و غیره توسط هکرها برداشت‌نشده است. مسئولین نیز میگویند که این نقض را اتفاقی در زمان یک مانیتورینگ امنیتی دوره‌ای کشف نمودند. پس از کشف و اطمینان حاصل بودن از صحت نقض، دسترسی به سیستم‌ها قطع شد و مقامات در جریان قرار گرفتند.
سایت web.com در حال حاضر یک صفحه اختصاصی برای مشتریان نگران بازکرده است و به سؤالات کلیدی آنان از طریق این صفحه پاسخ می‌دهد. مسئولین سایت میگویند که web.com همیشه از امنیتی پیچیده و قوی برخوردار بوده است. سیستم‌ها محافظت‌شده و پروتکل‌های امنیتی این شرکت مرتب بازنگری و به‌روزرسانی می‌شوند. web.com می‌گوید که جرائم سایبری یک تهدید مستمر در دنیا می‌باشد و علی رقم همه تلاش‌ها هیچ کسب‌وکاری از آن مصون نیست.
این شرکت تعهد محافظت از اطلاعات مشتری را میدهد و خود را مستلزم سرمایه گذاری قابل توجهی در امنیت و حفاظت از پروسه ها و سیستم های داخلی میداند تا از این گونه وقایع در اینده جلوگیری شود. web.com از طریق ارسال ایمیل، نامه و پست خبر در سایت خود مورد نقض را به مشتریان خود اطلاع رسانی نموده است و توصیه کرده که مشتریان حساب های خود را مانیتور کنند و هر گونه فعالیت مشکوک را گزارش نمایند. به تمامی مشتریان تحت تاثیر این هک یک سال ماحفظت و مانیتورینگ مجانی تعلق خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید