RT Myriad - шаблон joomla Joomla

logo website

simplydesk2016C

 SimplyDesk


نرم افزار SimplyDesk قادر است برای برخی از بخش های کلیدی یک سازمان باعث بهره وری و افزایش ارزش گردد. از یک دیدگاه کلی اگر نرم افزارSimplyDesk  درست تنظیم شود و استفاده گردد، اثری مثبت بر کاربر های نهایی (کارمندان و ارتباط ها و غیره) و کارمندان و مدیریت SimplyDesk  و نهایتآ کل مجموعه خواهد داشت.
نرم افزار SimplyDesk با دیدگاه مدیریت مدرن برای محیط های مدرن طراحی شده است. برخی از منافع و مزایای آن برای افراد کلیدی در سازمان شما به شرح ذیل است.

منافع برای کاربران نهایی
نرم افزار SimplyDesk منافع زیادی برای کاربران نهایی دارد.
وقتی که کاربرها مسئله ای جهت حل کردن دارند آنها یک نقطه تماس مشترک دارند – SimplyDesk – که می توانند به آن مراجعه کنند. آنها در نظر خواهند داشت که مسئله به صورت درست ثبت، تخصیص داده و حل میشود. این کار در قالب یک سیستم پیگیری اختصاصی انجام می شود و در آن کاغد بازی، گم شدن اطلاعات و پاس بازی گفتاری در دفترمطرح نیست. علاوه بر این کاربر ها میتواند در حلقه ارتباطی حضور داشته باشند که توسط برنامه ایمیل اتوماتیک قدرتمند به راحتی امکان پذیر است.  تاریخچه شخصی کاربرها برای مراجعه در آینده ثبت میشود تا بتوان روند ها و ایراد ها را به سرعت شناسایی و از آنها استفاده نمود.
با استفاده از Self-service در وب، کلاینت ها میتوانند log-on شوند و موارد و ایراد ها را ثبت کنند، پیشرفت خود را ملاحظه و اگر مشکل دیگری وجود داشته باشد حل و فصل (resolve) کنند. کاربر ها می توانند از هر نقطه ای با اینترنت به کارو کنسول خود دسترسی داشته باشند. این یعنی پشتیبانی از راحت از راه دور.

جمع بندی منافع
= کاربر اطمینان خواهد داشت که هر مسئله ثبت شده است و در حال حل شدن میباشد.
= کاربر قاعدتآ باید خدمات بهتری دریافت کند و موارد را در زمانی مناسب حل کند.
= کاربر به اطلاعات پایگاه داده ها online برای کمک به خود (Selfhelp) دسترسی خواهد داشت.
= کاربر میتواند از اینترنت جهت ثبت و چک کردن پیشرفت کار های خود استفاده کند.
=کاربر در مورد وضعیت کارها از SimplyDesk بطور اتوماتیک ایمیل اطلاع رسانی دریافت میکند.
در نهایت کاربر خدمات بهتر و بروز دریافت می کند. از گردش مکرر موارد/مسائل تکراری  جلوگیری می شود. این اطمینان وجود دارد که موردی/مسئله نادیده گرفته نمیشود.
منافع برای کارمندان و کاربر های نرم افزار  SimplyDesk
خدمات پشتیبانی مدرن نیاز به نرم افزار مربوط به خود دارد. کارمندان مسئول SimplyDesk افرادی هستند که با امور کامپیوتر آشنا بوده و می توانند از اخرین دست آورد ها در نرم افزار SimplyDesk استفاده کنند. در اینجا بخش Help میتوانند کمک بزرگی به آنان کند. SimplyDesk به کارمندان تمامی ابزار های لازم را برای ثبت و آنالیز ارائه می دهد و در حل و فصل موارد/مسائل به انها کمک می کند. از طریق پایگاه داده مرکزی همه کارکنان میتوانند کار های در صف را مانیتور کنند و نیز از تاریخچه مشتری گزارش گیری نمایند. با استفاده از ابزار هائی مانند مدیریت الویت (Priority Manager) کار ها را میتوان فعالانه مدیریت نمود و کار ها از لحاظ  زمانبندی و دقت کار و ساختدار روند کاری منظم و یکپارچه میشوند.

simplydesk2016J1


جمع بندی منافع
= داشتن پایگاه داده مرکزی شامل اطلاعات کاربر و تاریخچه و ابزار های مختلف.
= ساختار روند کاری منظم و یکپارچه برای تمامی فعالیت ها در SimplyDesk.
= لینک کردن هوشمند کار ها و کمک گرفتن از پایگاه داده اطلاعات برای حل و فصل کار ها.
= مدیریت صف بر اساس قوانین
= افزایش خودکار (Automated escalation) برای پشتیبانی

منافع برای مدیران
مدیران SimplyDesk بخاطر اتوماتیک بودن قسمت بزرگی از امور روزمره سیستم، از آن بهره مند خواهند برد. آنها اطمینان خواهند داشت که کارمندان در کار های واگذار شده  دستیاری مطمئن در اختیار دارند. مدیران می توانند در اسرع وقت گزارشات معنادار تولید کنند و چالش های بازدهی و مسائل تکراری مشتریان و خدمات برتر را تعیین کنند. آنان به سرعت قادر به انجام تنظیمات افزایش خودکار (Automated Escalation) و قوانین هماهنگی سطح خدمات هستند تا پشتیبانی موثر باشد و سطح خدمات مورد تقاضای مشتریان را ارائه دهند.

جمع بندی منافع
= راهی برای وادار کردن کارمندان در جهت استفاده از روند کاری مشخص.
= همگام بودن با اصول ITIL برای مدیریت خدمات برتر.
= روش اتوماسیون برای اجرای افزایش خودکار SimplyDesk.
= گزارش گیری آماری و روندی برای شناسایی مشکلات و بهبود بازدهی.
= ارائه خدمات برتر به مشتریان.
منافع و چالش ها برای سازمان ها
= افزایش بازده مفید (up-time ) برای کارمندان با بهره وری
= به حداقل رسانیدن مشکلات با تکنولوژی و حل و فصل به موقع مسائل.
= مشتریان و کارمندان و مدیران دارای ابزاری مدرن برای فعالیت های با بازدهی بالاتر هستند.
= استفاده اهرمی از اینترنت برای پشتیبانی دادن به مشتریان از راه دور.
= بازگشت سرمایه  (ROI) مثبت از سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت خدمات.

امکانات محصول (Functions)

امکانات بخش HelpDesk
 
•    SaaS or On-Premise
(در کلاود یا درسایت)
•    Ticketing
(مدیریت درخواست ها یا تیکتینگ)
•    Knowledgebase Management
(مدیریت پایگاه دانش)
•    Task Management
(مدیریتTask)
•    SLA Rules and Ticket Escalation
(سطح ارائه خدمات و تسریع در اجرا تیکت ها)
•    Reporting
(گزارش گیری)
•    LAPD & User Import (CVS)
•    Ticket Merging
(ادغام تیکت ها)
•    White Branding
(شخصی سازی کنسول و تیکت ها)
•    Quick Filter
(فیلتر کردن سریع)
•    Multi-Channel  
(چند کاناله)
•    Automation
(اتوماسیون)
•    Time Tracking
(پیگیری بر اساس زمان)
•    Multi Language
(چند زبانه)
•    Secure (امنیت در برنامه)
•    Apps and Integrations
(برنامه ها و یکپارچگی)
•    application responsive
(همگام با برنامه ها)
•    KDB
•    Tags
(برچسب های موضوعی)
•    Custom DNS
•    Google sign-in
•    Remote control
•    Super User
•    Canned Responses
(جوابگویی اتوماتیک به سوالات رایج)
•    Team viewer
•    Bulk Update
 

امکانات بخش ServiceDesk
 
•    Asset Management
(مدیریت اموال)
•    Incident Management
(مدیریت وقایع)
•    Product Distribution or Release Management
(مدیریت نرم افزار های در شبکه)
•    Supplier Management
(مدیریت شرکت ها و شخص ثالث)
•    IT Service Catalog
(کاتالوگ خدمات ای تی)
•    Product Catalog
(کاتالوگ محصولات)
•    Contract Management
(مدیریت قراردادها)
•    IT Service Financial Management
(مدیریت خدمات مالی)
•    Warranties
(اعتبارنامه)
•    Billing
(بودجه)
•    Approvals
(تاییده ها)
•    Multi-brand
(چند برند)
•    Inventory
(انبارداری)
•    Depreciation
(استهلاک)
•    Standalone Scan
(اسکن بدون نصب نرم افزار)
•    Schedules
(برنامه ریزی)
•    Log Work
(امور لاگ)
•     (CMDB)
(مدیریت تنظیمات پایگاه داده ه)