RT Myriad - шаблон joomla Joomla

simplydeskad2016

SimplyDesk

 

  • نرم افزار جامع مدیریت درخواست ها (پاسخگویی و رفع مشکلات کاربران)
  • نرم افزار ارتباط برتر با مشتری
  • نرم افزار پیگیری درخواست مشتری متمرکز
  • خدمات سلف سرویس (Self-Service) برتر برای مشتری

توضیح مختصری از این نرم افزار: SimplyDesk  یک منبع برای ارائه اطلاعات و حمایت‌های مربوط به شرکت و یا محصولات و خدمات موسسه به مشتری یا کاربر نهایی است.SimplyDesk  برای درخواست و نظرات و شکایات مشتریان مسیر مناسب به فرد یا بخش را بصورت اتوماتیک پیدا می‌کند. زمانی که مشتریان پرسش یا مشکلی دارند  و تماس می‌گیرند،  SimplyDeskکار را پیگیری میکند. SimplyDesk  تا حد امکان امور پیگیری و مدیریت درخواست ها را خودکار می‌کند. به طور کلی این نرم‌افزار شامل بخش های مدیریت درخواست  (Ticket Management)، مجموعه اتوماسیون (Automation Suite) و تهیه گزارش و بهینه سازی (Reporting & Optimization) است.

Simplydesk  چیست؟ خدمات از آشفتگی تا کنترل
Simplydesk ابزار مدیریت و پشتیبانی خدمات مشتریان بسیار ساده است. با به وجود آوردن اینباکس برای کارشناسان و تیم ها هیچ درخواستی گم نخواهد شد. در SimplyDesk  تیکت‌ها دربردارنده‌ی تمامی اطلاعات قابل ثبت در تیکت (شامل: ارسال‌کننده، منبع ورودی تیکت، موضوع و شرح درخواست، اولویت، شخص یا تیم ارجاع‌ شونده، طبقه‌بندی، مسیر پیگیری، پیوست‌ها و تأییدیه‌های لازم، و ...) هستند.
درخواست های مشتری گم نمی شوند
بسیاری از اوقات بدلیل تعداد بالای درخواست ها و کارهای در حال انجام، درخواست های مشتری گم می شوند. در Simplydesk با به وجود آوردن اینباکس برای کارشناسان و تیم ها هیچ درخواستی میان انبوه درخواست ها گم نخواهد شد. در  SimplyDesk تیکت‌ها دربردارنده‌ی تمامی اطلاعات قابل ثبت در تیکت (شامل: ارسال‌کننده، منبع ورودی تیکت، موضوع و شرح درخواست، اولویت، شخص یا تیم ارجاع‌شونده، طبقه‌بندی، مسیر پیگیری، پیوست‌ها و تأییدیه‌های لازم، و ...) هستند.
ارجاع و حل مشکل با دو کلیک
مدیریت و پشتیبانی خدمات مشتریان با Simplydesk بسیار ساده است به گونه ای که انگار قبلا با آن کار کرده اید. برخی از قابلیت ها : ثبت درخواست‌ها به شیوه‌ای بسیار ساده، حداقل نیاز به کلیک و تایپ توسط کاربر، طبقه‌بندی انواع مشکلات و درخواست‌ها ، اولویت‌بندی زمانی درخواست‌ها بر اساس اهمیت، ارجاع آسان درخواست‌ها به کارشناسان در دسترس، ارجاع اتوماتیک بر اساس سناریوهای تعریف شده، فیلتر کردن تیکت‌ها بر حسب شاخص دلخواه (وضعیت، اولویت، ضرب‌العجل، درخواست‌دهنده، کارشناس مربوطه(، و ...
گردش کار خود را داشته باشید
 Simplydesk را براساس قوانین کسب و کار خود سفارشی کرده و جریان های کاری را خودکار نمایید. با خودکار سازی روال ها می توانید بسیاری از کارهای تکراری را در سازمان کاهش داده و بر روی سازماندهی بهتر خدمات تمرکز نمایید.
سناریو بر اساس مدل جریان کار (Work-Flow Model) سازمان کار می‌کند، و طی آن بر اساس SLAهای سازمان، هر طبقه مورد نظر از مشکلات به شکل خودکار و بدون نیاز به مداخله‌ی راهبر سیستم به فرد یا تیم مورد نظر ارجاع می‌شوند. به عنوان نمونه می‌توانیم از ابتدا تعیین کنیم که همه‌ تیکت‌های مربوط به سخت‌افزار به تیم پشتیبانی، و همه‌ی تیکت‌های مربوط به مانیتور به آقای محسنی ارجاع شوند.
دارائی و اموال نیز مدیریت می شوند
در SimplyDesk قادر خواهید با وجود یک فرم ساز حرفه ای هر نوع دارائی که در سازمان یا شرکت خود دارید تعریف نمایید و سپس آمار و اطلاعات آنها را در سیستم ثبت کنید. وجود گزارش هایی در مورد این که بیشترین آمار خرابی مربوط به چه نوع دارائی هایی است و یا دانستن اینکه چه مارکی یا برندی بیشترین مشکلات را دارد برای مدیران جهت تصمیم گیری حیاتی می باشد.
هر جایی که مشتری هست همان جا باشید
قابلیت‌ پشتیبانی چندکاناله‌ی SimplyDesk این امکان را برای مدیر IT و مدیریت استراتژیک سازمان فراهم می‌آورد تا از طریق ابزارها و کانال‌های ارتباطاتی گوناگون در جریان درخواست‌ها و نظرات مشتریان قرار بگیرند، و باکیفیت‌ترین خدمات را به ساده‌ترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان به آنان ارائه کنند. برخی از این کانال‌ها عبارت‌اند از ایمیل، تلفن، و درگاه ارتباطی SimplyDesk. قابلیت تبدیل خودکار ایمیل به تیکت امکان اعلام، پیگیری، و رسیدگی به درخواست را بی‌نیاز از ورود به پرتال SimplyDesk و تنها با فرستادن یک ایمیل فراهم می‌آورد.
جواب ها در دستان شما
وجود یک سیستم کامل و هوشمند دانشی که بتواند دانش را در کل سازمان یا سیستم پشتیبانی و خدمات به اشتراک بگذارد الزامی است. Simplydesk کمک خواهد کرد تا چنین ساختاری به وجود آید. اشتراک دانش در سازمان و دسترسی آسان به این دانش موجب می شود اولا دانش با رفتن نفرات از سازمان، دانش از بین نمی رود، ثانیا نفرات جدید نیز می توانند به دانش دسترسی داشته باشند و مشکلات را رفع نمایند.
زمان صرف شده بر روی تیکت ها را اندازه گیری نمایید
پیگیری زمان های سپری شده بر روی تیکت ها و درخواست هامختلف می تواند باعث تشخیص کندی روند فعالیت بخش پشتیبانی شود. بعلاوه با امکان ثبت پرداخت شما خواهید توانست فاکتورهای صورتحساب مشتری را به راحتی ایجاد نمایید. حتی یک سیستم مدیریت تسک در اختیار دارید تا بتوانید وظایف روزانه خود را مدیریت نمایید.
چندین شرکت و سازمان
در این قسمت از برنامه، کارکنان، تیم‌ها و گروه‌های کاری، و سازمان‌های تابعه در SimplyDesk ثبت و فعال می‌شوند.
حتی اگر شرکت شما چندین شعبه مختلف دارید می توانید به راحتی آنها را وارد سیستم نمایید. بدین ترتیب راهبر سیستم درک کاملی از کلیت سازمان خود (جمعیت، ساختار سازمانی، ارتباطات برون‌سازمانی، و ...) پیدا می‌کند و خواهد توانست بر اساس ظرفیت واقعی سازمان عمل نماید.
تجارت جهانی با سیستم چند فرهنگی
اگر مشتریانی از نقاط مختلف جهان دارید نگران زمان محلی یا زبان کشور آنها نباشید. سیستم چند فرهنگی Simplydesk به شما اجازه خواهد داد تا مشتریان شما با زبان و زمان کشور و محلی خود به راحتی با سیستم پشتیبانی تعامل نمایند. علاوه بر زبان و زمان محلی دیگر مسائل فرهنگی مانند پول یا موارد جزئی تر همچون نوع فرمت تاریخ نیز در نظر گرفته شده است.
گزارشاتی که کسب و کار شما را متحول خواهد ساخت
تهیه‌ی گزارش‌های آماری و نموداری موجز، دقیق، و روشن، در حقیقت هدف نهایی استفاده از بسته‌های نرم‌افزاری مدیریت خدمات IT است. گزارش‌ها به سادگی این امکان را به راهبر سیستم و مدیران سازمان می‌دهد که با یک نگاه از وضعیت و کیفیت خدمات سازمان خود مطلع شوند. در طراحی نمودارها مبحث منحنی فراگیری صفر (Zero Learning Curve) جهت گویا بودن حداکثری هر نمودار مد نظر قرار گرفته است.
با بهره‌گیری از نمودارها و گزارش‌های آماری، نقاط قوت و ضعف، و نیز چند و چونِ وضعیت فعلی و تاریخچه‌ی خدمات IT سازمان مشخص شده، فید مناسبی جهت تصمیم‌گیری‌های مدیریتی، تاکتیکی، و استراتژیک به دست می‌آید.
خدمات عالی را وعده بدهید و به قول خود عمل کنید
با سفارشی‌سازیِ ساعات کاری، شرکت تعیین می‌کند که آیا دائماً (24/7) در حال ارائه خدمات است، و یا بر اساس ساعات کاری در تقویم کار می‌کند. این قسمت ساعات استراحت کارکنان را نیز لحاظ می‌کند؛ و این در ارزیابی عملکرد تیم‌ها خود را نشان می‌دهد. به عنوان نمونه چنانچه سازمانی (طبق تنظیمات ساعات کاری) رأس ساعت 12 ظهر پنجشنبه تا ساعت 8 صبح شنبه تعطیل باشد و درخواستی رأس ساعت 11 ظهر پنجشنبه با حداکثر زمان رفع مشکل 4 ساعت به تیم پشتیبانی ارجاع شود، مهلت حل این درخواست طبق SLA سازمان این درخواست تا ساعت 11 صبح شنبه خواهد بود.

امکانات محصول (Functions)

امکانات بخش HelpDesk

 
•    SaaS or On-Premise
(در کلاود یا درسایت)
•    Ticketing
(مدیریت درخواست ها یا تیکتینگ)
•    Knowledgebase Management
(مدیریت پایگاه دانش)
•    Task Management
(مدیریتTask)
•    SLA Rules and Ticket Escalation
(سطح ارائه خدمات و تسریع در اجرا تیکت ها)
•    Reporting
(گزارش گیری)
•    LAPD & User Import (CVS)
•    Ticket Merging
(ادغام تیکت ها)
•    White Branding
(شخصی سازی کنسول و تیکت ها)
•    Quick Filter
(فیلتر کردن سریع)
•    Multi-Channel  
(چند کاناله)
•    Automation
(اتوماسیون)
•    Time Tracking
(پیگیری بر اساس زمان)
•    Multi Language
(چند زبانه)
•    Secure (امنیت در برنامه)
•    Apps and Integrations
(برنامه ها و یکپارچگی)
•    application responsive
(همگام با برنامه ها)
•    KDB
•    Tags
(برچسب های موضوعی)
•    Custom DNS
•    Google sign-in
•    Remote control
•    Super User
•    Canned Responses
(جوابگویی اتوماتیک به سوالات رایج)
•    Team viewer
•    Bulk Update
 

امکانات بخش ServiceDesk
 
•    Asset Management
(مدیریت اموال)
•    Incident Management
(مدیریت وقایع)
•    Product Distribution or Release Management
(مدیریت نرم افزار های در شبکه)
•    Supplier Management
(مدیریت شرکت ها و شخص ثالث)
•    IT Service Catalog
(کاتالوگ خدمات ای تی)
•    Product Catalog
(کاتالوگ محصولات)
•    Contract Management
(مدیریت قراردادها)
•    IT Service Financial Management
(مدیریت خدمات مالی)
•    Warranties
(اعتبارنامه)
•    Billing
(بودجه)
•    Approvals
(تاییده ها)
•    Multi-brand
(چند برند)
•    Inventory
(انبارداری)
•    Depreciation
(استهلاک)
•    Standalone Scan
(اسکن بدون نصب نرم افزار)
•    Schedules
(برنامه ریزی)
•    Log Work
(امور لاگ)
•     (CMDB)
(مدیریت تنظیمات پایگاه داده ه)