LOADING CLOSE

احساس امنیت کسب‌وکارهای انگلستان از تهدیدهای سایبری

همکاری برای مبارزه با جرائم سایبری کم تأثیر

احساس امنیت کسب‌وکارهای انگلستان از تهدیدهای سایبری

احساس امنیت کسب‌وکارهای انگلستان از تهدیدهای سایبری

بر اساس تحقیقات جدید توسط شرکت Aviva در مطالعه‌ای بانام SME Pulse، 44 از کسب‌وکارهای کشور انگلستان اعتقاددارند که نسبت به تهدیدها و حملات سایبری امنیت دارند. این یعنی از هر 5 کسب‌وکار دو عدد از آنان ریسک را ناچیز می‌دانند. بیش از 33 از دارندگان کسب‌وکارها اقرار داشتند که قربانی حملات و جرائم سایبری (شامل حملات phishing و pharming) بوده‌اند.
این تحقیقات دریافت که فقط 25از کسب‌وکارها درواقع اقداماتی برای محافظت از خود در مقابل حملات سایبری نموده‌اند. محافظت در مقابل تهدیدها برای کسب‌وکارها مفید است و به مشتریان اطمینان می‌دهد که داده‌های نگهداری شده توسط شما از امنیت کافی برخوردار است. در این تحقیق توصیه‌شده است که برای امنیت سایبری احترام قائل شد و جهت جلوگیری از حملات و تهدیدها عمل کرد.
این تحقیقات نیز دریافت که برخی از کسب‌وکارها حتی نمی‌دانند در زمان حملات سایبری چه باید بکنند. بیش از 33از شرکت‌کنندگان بیان داشتند که اگر در مقابل حملات سایبری آنها به‌هیچ‌عنوان قادر به نشان دادن عکس‌العمل نخواند بود و 25از روش ایجاد امنیت در مقابل چنین تهدیدهایی نامطمئن بودند. به چنین افرادی توصیه می‌شود که دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. بهتر است که یک پروسه مؤثر امنیتی در محل کار اجرا شود که بر پایه کارکرد امن با کامپیوتر است.
ساده‌ترین توصیه در این روند می‌تواند این باشد: “ایمیل‌ها و ضمیمه‌های مشکوک را باز نکنید.”.  کسب‌وکارها بهتر است که داده‌های خود را رمزگذاری کنند و در اسم رمزهای قوی‌تر و به‌روزرسانی مستمر نرم‌افزارهای خود سرمایه‌گذاری کنند. در سال گذشته دفتر آمار ملی (Office of National Statistics) کشور انگلستان اعلام نمود که در سال 2015 2و5 میلیون موارد جرائم سایبری در بین ماه‌های می و اگوست ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید