LOADING CLOSE

ICO در حال تحقیق

ICO در حال تحقیق سرقت داده ها از شرکت Carphone Warehouse

ICO در حال تحقیق

ICO در حال تحقیق سرقت داده ها از شرکت Carphone Warehouse

شرکت Carphone Warehouse، فروشنده محصولات.ارتباطی، در کشور انگلستان توسط دفتر کمیسیون.اطلاعات (Information Commissioner’s Office یا ICO) پس از هک شدن سرور های شرکت Carphone Warehouse در حال بررسی این موضوع است. این شرکت مورد نقض را پس از کشف به مقامات گزارش نمود.

گفته میشود که داده های 2.4 میلیون مشتری این شرکت به سرقت رفته است.

گفته میشود که اطلاعات کارت اعتباری حدود 90000 مشتری نیز به سرقت رفته است.
اطلاعات سرقت رفته شامل اسم، آدرس، تاریخ تولد و اطلاعات بانکی کاربران میباشد و به نقل از مسئولین شرکت این حمله سایبری بسیار پیچیده بوده است.

شرکت Carphone Warehouse تحقیقات خود را.در مورد این که هکر ها چگونه به.سیستم های IT نماینده مستقر در انگلستان.آن دسترسی پیدا کرده اند را شروع کرده است.

این نماینده مسئول وب سایت های OneStopPhoneShop.com، e2save.com و Mobiles.co.uk میباشد و خدماتی مانند iD Mobile، TalkTalk Mobile و Talk Mobile ارائه میدهد.
یکی از مقامات اصلی شرکت Carphone Warehouse در یک اعلامیه رسمی بیان نمود که این شرکت امنیت داده های مشتریان را بسیار جدی میگیرد و باعث تاسف است که سیستم های این شرکت تحت تاثیر حمله قرار گرفته اند.

Carphone Warehouse

آنها به مشتریان خود و افراد قربانی مراتب را اطلاع خواهند داد و به افراد توصیه میشود که اسم رمز آنلاین خود را تغییر دهند، فعالیت های حساب خود را مانیتور نمایند و به بانک و ارائه دهنده کارت اعتباری خود مورد سرقت داده ها را اطلاع رسانی کنند. وی گفت که اقدامات امنیتی بیشتری توسط این شرکت اجرا شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید