LOADING CLOSE

ده مجرم سایبری برتر جهان تحت تعقیب FBI

ده مجرم سایبری برتر جهان تحت تعقیب FBI

ده مجرم سایبری برتر جهان تحت تعقیب FBI

ده مجرم سایبری برتر جهان تحت تعقیب FBI

سازمان FBI مرتب در حال انتشار لیست مجرمین.برتر دنیا در زمینه ترور، قتل، مواد مخدر، افراد روانی.و غیره میباشد. اخیرآ با توجه به اهمیت.و گسترش جرائم سایبری.در سراسر جهان، این سازمان لیستی از خطرناک ترین مجرمان سایبری تحت تعقیب.این سازمان انتشار داده است.

این افراد دارای تحصیلات.عالی، برخوردار از هوش استثنایی، بسیار.با استعداد، با هوش و پیچیده هستند.

این نابغه های کامپیوتری و . سایبری فعالیت های غیر قانونی خود را انلاین انجام میدهند و به عنوان هکر شناخته میشوند. آنها با کلیک ماوس میتوانند از میلیون ها نفر دزدی کنند، داده های محرمانه را سرقت کنند، کاربران انلاین را تحت تاثیر . خود قرار دهند، حساب کاربران را هک کنند و حتی شناسه افراد را بدزدند.
ده نفر اول لیست خرطرناک ترین مجرمین سایبری افراد ذیل میباشند.ده مجرم سایبری برتر جهان تحت تعقیب FBI

1. Evgeniy Bogachev: مجرم سایبری.روسی که به عنوان ” Lucky12345″ یا “Slavik” شناخته میشود. او بدافزار تروجان بانکی Zeus را ساخت و توسط آن 100 میلیون. دلار سرقت نمود. او نیز از بسیاری از بانک های خارجی. غیر قانونی پول به حساب های.خود انتقال داده است.

cybercriminal1

2. Nicole Popescu: این فرد 34 ساله با راه اندازی سایت حراج انلاین قلابی (cars.com و Autotrader.com) در امریکا، مبلغ 3 میلیون دلار دزدی کرده است. سازمان FBI جایزه یک میلیون دلاری برای پیدا کردن این فرد پیشنهاد داده است.

cybercriminal2

3. Alexsey Belan : این هکر 27 ساله در سال 2012 و 2013 وارد کامپیوترها و سیستم های.سایت های تجارت الکترونیکی.آمریکایی در کالفرنیا و نوادا شد. او با شناسه های قلابی سیستم های امنیت سایبری را نقض کرد. و پایگاه های داده های مختلفی.را سرقت کرده است.

cybercriminal3

جرائم سایبری

4. Peteris Sahurovs: او در سال 2010 در برنامه های.جرائم سایبری.بین المللی دست.داشته و با شناسه “SAGADE” یا “PIOTREK” فعالیت میکند. او از کاربران اینترنتی به عنوان فروشنده انلاین یک.شرکت تبلیغاتی، با قرار دادن یک تبلیغ با بدافزار آلوده برای یک محصول آنتی.ویروس.قلابی در اینترنت، میلیون ها.دلار کلاه برداری نموده است. Sahurovs از شرکت های متعدد آمریکایی.نیز کلاه.برداری کرده است.

 

cybercriminal4

5. Carlos Enrique: او متولد ال سالوادر است.و در سال 2003 یک سایت کلاهبرداری.را راه اندازی نمود. او نرم افزاری میفروخت.که.به خریددار اجازه میداد.که از.شخص مورد نظر خود جاسوسی کنند. این بدافزار به کلاه برداران اجازه.میداد تا اطلاعات.شخصی مردم را انلاین سرقت.کرده و.از آن سوء استفاده کنند.

cybercriminal5

6. Farhan Ul Arshad: این فرد پاکستانی خالق گروه کلاه برداری.بین المللی است که در پاکستان، فیلیپین،عربستان، اسپانیا، ایتالیا، مالزی و غیره فعالیت دارد. او در دزدی.انلاین 50 میلیون دلار با نقض سیستم.های مخابراتی و کلاه برداری.دست داشته است. او در سال های 2008 الی 2012 در صنعت.مخابرات فعالیت تجاری داشته است.

 

cybercriminal6

7. Noor Aziz Uddin: این مجرم سایبری.پاکستانی با Farhan (شماره 6(همکاری و در صنعت مخابرات.فعالیت تجاری داشته است. او از بسیاری از شرکت های مخابراتی کلاه برداری نموده و به جرم همدستی در کلاهبرداری انتقال پول غیر.قانونی و هک کامپیوتری.محکوم است.

 

cybercriminal7

8. Andrey Tamme: این فرد روسی در سال 2007 الی 2011 در عملیات Ghost Click دست داشته است.که در آن امنیت بیش از 4 میلیون کاربر شامل سازمان های.دولتی آمریکا مانند ناسا به مخاطره افتاد. او از راه دزدی انلاین 14 میلیون دلار درآمد کسب نموده است.

cybercriminal8

9. Shailesh Kumar Jain: او تنها فرد آمریکایی در این لیست است اما متولد کشور هند می‌باشد. او یک برنامه جرائم سایبری بین‌المللی به راه انداخت که در آن کاربران در 60 کشور جهان بیش از 1 میلیون دلار محصولات نرم‌افزاری قلابی خریداری نمودند. او با سواری بر مرورگرها (browser hijacking) و ارسال پیام‌های خطای متعدد کاربران خریدار را وادار به پرداخت آنلاین می‌کرد.

cybercriminal9

10. Viet Quoc Nguyen: این فرد ویتنامی محکوم‌به جرم نقض و سرقت داده‌های حجم بالای از خدمات دهندگان سرویس‌های ایمیل در سراسر آمریکا است. او نیز اطلاعات محرمانه شامل داده‌های اختصاصی بازار را دزدیده است.

cybercriminal10

دیدگاهتان را بنویسید