LOADING CLOSE

بالاترین کلاه برداری های مالی در استرالیا توسط سایت های آشنایی آنلاین

بالاترین کلاه برداری های مالی در استرالیا توسط سایت های آشنایی آنلاین ((Online dating scams

بالاترین کلاه برداری های مالی در استرالیا توسط سایت های آشنایی آنلاین

 

    بالاترین کلاه برداری های. مالی در استرالیا توسط سایت.های آشنایی آنلاین ((Online dating scams:  در سال 2014، 82 میلیون. دلار استرلایی توسط افراد و هکرها از مردم مشغول.فعالیت در سایت های آشنایی آنلاین.در استرالیا دزدیده شد. این یکی از بزرگ ترین.خسارت های وارده بر آن کشور تا به امروز بوده است.

بر اساس.اعلامیه های کمیسیون رقابت و مصرف  (ACCC) کشور استرالیا، در سال 2014 بیش از 91000 شکایت.کلاهبرداری دریافت شد.

10/1 از این تعداد شکایات گفتند که بیش از 10000 دلار از آنها دزدیده شد و 14 نفر بیش از 500000 دلار از دست دادند. بیشتر این کلاهبرداری ها بر اساس حس رومانتیک (romance-based) از طرفین گرفته شد.

کلاهبردارها 28 میلیون.دلار از ستایندگان با فریب.دادن آنها دریافت کردند. چندین نقشه و برنامه.پولدار شدن به سرعت نیز به دنبال این.کلاهبرداری ها نیز اجرآ شد.

بالاترین کلاه برداری های مالی در استرالیا توسط سایت های آشنایی آنلاین

احتمال میرود که بسیاری از قربانیان به دلایل متوجه نشدن و شرمندگی در اینگونه موارد آنرا را گزارش نکرده اند.
در گزارش های مشخص شد که از 53  قربانیان تلفنی کلاه برداری شد و  آنلاین بوده است.

برای این کلاهبرداری ها از اطلاعات موجود آنلاین  و پروفایل های موجود در رسانه های اجتماعی افراد استفاده شد. کلاهبرداران قربانیان را برای ارتباط یا سرمایه گذاری فریب آمیزهدف قرار میدادند.

باید توجه داشت.که کلاهبرداران مرتبآ اطلاعات شخصی.شما (اسم، آدرس، تاریخ تولد، غیره) را استخراج (فیشینگ).میکنند. با هوشیار شدن و حفاظت بیشتر از اطلاعات خود میتوانید از این موارد جلوگیری کنید. در اکثر موارد کلاهبرداران دستگیر و غافل گیر نمیشوند.بالاترین کلاه برداری های مالی در استرالیا توسط سایت های آشنایی آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید