LOADING CLOSE

مدیریت فناوری اطلاعات EZKNOW

flower logo

مدیریت فناوری اطلاعات EZKNOW

{tab معرفی SAWMILL|blue|active|align_right}

 

flower logoاین محصول به عنوان یکی از برترین ابزارهای آنالیز و تحلیل نرم افزاری لاگ ها در دنیاست که بیش از 1024 فرمت لاگ محصولات مختلف را پشتیبانی میکند. علاوه بر اینکه نیاز تمامی Syslog Server ها را برآورده خواهد کرد. شرکت پارس فناوران به عنوان تنها نماینده رسمی این محصول در ایران برای اولین بار اقدام به فروش این محصول نموده است.

همچنین تولید کنندگان و توسعه دهندگان این محصول پس از بررسی فراوان درخواست های ارایه شده توسط تولید کنندگان ایرانی (در حوزه محصولات امنیتی) و آنالیز این محصولات از نظر کارایی و اعتبار (از نظر عدم وابستگی به محصولات و Engine های جانبی از جمله متن بازهایی چون IPTable ، PF ، IPFW  و…) اقدام به ثبت محصولات شرکت پارس فناوران خوارزم با برند Spooler نموده است. لذا از این پس تمامی مشتریان دارای محصولات اسپولر میتوانند با خرید محصول SAWMILL اقدام به آنالیز لاگ های ارایه شده توسط محصولات Spooler بنمایند.

 

نکات کلیدی محصول SAWMILL:

  • این محصول بصورت نرم افزاری و بر روی توزیع های مختلف سیستم عامل های مختلف از جمله Windows 32&64bit ، Linux و UNIX قابل نصب و راه اندازی می باشد.

  • کنسول مدیریت این نرم افزار بصورت Web base بوده و براحتی از همه جا قابل دسترس است.

  • قابلیت سفارشی سازی گزارشات اخد شده توسط این محصول نیز براحتی میسر می باشد.

  • فقط نسخه های خریداری شده از طریق شرکت پارس فناوران خوارزم قابلیت ارایه گزارش از لاگ های محصولات Spooler را دارا می باشند.

  • استفاده از این نرم افزار به مدیران شبکه بسیار توصیه می شود چرا که نوع Log های محصولات مستقر در شبکه بصورت فایل های متنی بوده و آنالیز Analyze کردن آنها بسیار وقت گیر و سخت می باشد و با استفاده از نرم افزارهای اینچنینی این کارها راحت و سریع انجام خواهد شد.

 

در زیر به سایر نکات مهم در مورد این محصول اشاره شده است.

 

تجزیه‌وتحلیل ترافیک و سنجش سازمانیsawmill analytics

Sawmill می‌تواند به شما در تمامی زمینه‌ها و فعالیت‌های سازمانی کمک کند. Sawmill به شما داده‌های قابل‌فهم و عملکردی بروز ارائه می‌دهد تا درک شما از سازمان خود ارتقا یابد و توانایی سازمانی را افزایش دهد. شما می‌توانید از این نرم‌افزار در کامپیوتر یا سرور سازمانی استفاده کنید. ساختار و معماری آن بدون Agent بوده تا به‌کارگیری آن آسان باشد و همزمان سیستم جمع‌آوری داده Clickstream یا (CCS)- قابل‌خرید به‌صورت جداگانه- یک مسیر کامل به client-side برای تجزیه‌وتحلیل ترافیک را به شما ارائه می‌دهد و به شما توان کنترل جمع‌آوری داده‌ها و تطبیق با قوانین جمع‌آوری داده‌های بازدیدکننده سایت را می‌دهد.

 

اجرا بر اساس پایگاه داده‌ها

Sawmill از یک پایگاه داده‌های اطلاعاتی برای تولید گزارش‌های به‌روز استفاده می‌کند. این گزارش‌ها دارای آخرین لاگ های داده‌ای هستند. هر ورژن Sawmill دارای پایگاه داده‌ها می‌باشد و برای پروسس کردن و پشتیبانی با بهره‌وری و مؤثر لاگ های حجیم داده‌ای طراحی‌شده است. دیگر پایگاه‌های داده‌ای از جمله SQL ،Oracle، MS-SQL Server و MySQL در نسخه سازمانی Sawmill نیز پشتیبانی می‌شود.

 

کنترل و دسترسی بر اساس نقش (Role Based Access Controls)

مدیریت دسترسی بر اساس احراز هویت و بر اساس نقش (privilege) در نسخه سازمانی Sawmill پشتیبانی می‌شود. مدیر سیستم می‌تواند تعداد بدون محدودیت نقش کاربر ایجاد کند تا کاربران و مدیران از انواع سطوح دسترسی برخوردار باشند.

 

فیلترهای لاگ و پایگاه داده‌ها

می‌توان داده‌های لاگ را فیلتر نمود و از ورود داده‌های ناخواسته و غیرضروری جلوگیری نمود که این کار باعث افزایش سرعت به ساختار پایگاه داده‌ها و پروسه گزارش‌گیری می‌شود. با فیلتر نمودن داده‌های موجود در Sawmill می‌توان سرعت پروسه نمودن گزارش‌ها را افزایش داد. این ابزار قدرتمند پروسه loading را به حداکثر رسانده و بهترین عملکرد و گزارش‌گیری را ارائه می‌دهد.

 

گزارشات داده‌ای بروز

گزارش های Sawmill بروز وزنده بوده و مناسب برای تجزیه‌وتحلیل ترافیک، تحقیق و بررسی لحظه‌ای می‌باشند. در Sawmill گزارش‌گیری انعطاف‌پذیر است یا می‌توانید گزارش‌های استاتیک html برای برخورد با هر موقعیتی دریافت کنید.

 

تجزیه‌ و تحلیل ترافیکClickstream

مانیتور کردن کلیک‌های بازدیدکنندگان مستقیماً از مرورگر بازدیدکننده با استفاده از سیستم جمع‌آوری داده Clickstream یا (CCS)– قابل‌خرید به‌صورت جداگانه. CCS انتخابات مشتریان را مستقیماً از کلیک‌های ماوس آنان برداشت می‌کند. CCS بر اساس کوکی JavaScript می‌باشد و یک‌راه حل 360 درجه برای تجزیه‌وتحلیل ترافیک بازدیدکننده به سایت سازمانی می‌باشد که تمامی قوانین privacy موجود و پیشنهادی را رعایت می‌کند.

 

 

{tab مدل بندی محصول SAWMILL|orange}

 

این محصول در حال حاضر در 3 سخته Lite ، Professional و Enterprise ارایه شده است که توانایی های هر یک از این مدل ها در زیر ذکر شده است.

1 – SAWMILL LITE:
Sawmill Lite داده‌های شمارا سریع‌تر از هر محصول تحلیل لاگ فایل گزارش‌گیری می‌کند. این محصول بسیاری از تنظیمات مجود در نسخه‌های PROFESSIONAL و ENTERPRISE را ندارد و با داشتن یک سری تنظیمات پیش‌فرض و محبوب به داده‌ها دسترسی فوری و بدون دردسر فراهم می‌کند. ابزارهای گزارش‌گیری تحلیلی برای کاربران جدید مفید خواهد بود و بر سادگی کار تائید شده است. پس از عادت کردن به کار با این نسخه می‌توانید در صورت نیاز و آمادگی می‌توانید نسخه‌های پرقدرت‌تر و با تنظیمات فراگیرتر PROFESSIONAL یا ENTERPRISE را خریداری نماید. می‌توانید پروفایل‌های جدید اضافه کنید و ارزش upgrade به محصول توانمندتر را بدانید. اضافه نمودن پروفایل یا خرید نسخه‌های بعدی با خرید یک لایسنس جدید امکان‌پذیر است.

بکار گیری و نحوه استفاده:
Sawmill Lite را می‌توان بر روی پلتفرم‌های مختلف (Unix, Linux, Windows, Macintosh) اجرا نمود و یا می‌توانید آنرا بر روی سرور موردنظر در سازمان خود و یا از راه دور بر روی هر سیستم در هر زمان و در هر مکان اجر ا کنید.  در زمان اجرا از راه دور، Sawmill Lite تمامی لاگ فایل‌های موردنظر را دانلود می‌کند، پروسه نموده و گزارش آنها را از طریق سرور وب یکپارچه خود ارائه می‌دهد. این برنامه می‌تواند که گزارشات را در زمان نیاز به شما ایمیل کند. 

مشخصه‌های Sawmill Lite:
•    فیلترهای قابل تنظیم برای فیلدهای موردنظر (Report drill down (Zoom Filters))
•    گزارش‌گیری از کلیک‌های بازدیدکنندگان سایت شما (Clickstream Web Visitor Reports)
•    ارائه گزارش‌های منطقه جغرافیایی به سطوح شهری (Geographic Location reports to the City level via GeoLite City™)
•    پایگاه داده‌های یکپارچه Sawmill (Integrated Sawmill Database)
•    پشتیبانی از 1021 فرمت لاگ مختلف (1021 supported log file formats)
•    منبع لاگ تکی (Single log source (SFTP, FTP or Local File))
•    برنامه‌ریز اتوماسیون شده با پشتیبانی برای به‌روزرسانی‌های پایگاه داده‌های شبانه (Automated Scheduler with support for nightly database updates)
•    بسته‌های لایسنس پروفایل تکی و پنج‌تایی (Single and 5 profile license packs (Upgrade path to Professional or Enterprise))
•    پشتیبانی زبان انگلیسی و غیره (Language support for English and other supported languages)

 


2 – SAWMILL PROFESSIONAL:
انتخاب مناسب برای افراد حرفه‌ای که با تنظیمات و توانمندی بالا برای تولید و customize گزارشات موردنیاز شما و کاربران شما طراحی‌شده است. با استفاده از SAWMILL PROFESSIONAL می‌توانید فعالیت‌های تکراری مانند به‌روزرسانی پایگاه داده‌ها، ارسال گزارشات کلیدی به افراد موردنظر و تولید گزارشات با آمارهای سنگین برای همه کاربران را اتوماسیون نمایید. اگر نیاز به ارتقا و افزایش کاربر رادارید می‌توان به نسخه ENTERPRISE را خرید داری نمایید. ارتقا به نسخه بعدی کار نسبتاً آسانی است. با خرید لیسانس مناسب پروفایل اضافه خریداری کنید یا نسخه خود را ارتقا دهید. همه پروفایل‌ها در Sawmill باهم سازگار می‌باشند.
مشخصه‌های customization موجود در SAWMILL PROFESSIONAL در نسخه LITE وجود ندارد. این موارد شامل گزارشات custom، گراف‌های، ماکروها و فیلترهای مختلف است. تمامی پروفایل‌ها را می‌توان از طریق رابط تنظیمات کاملاً edit نمود. شما در دست خود ابزارهای برنامه‌ریزی تحلیل را به سلیقه خود از طریق رابط وب خواهید داشت. 

بکار گیری و نحوه استفاده:
Sawmill PROFESSIONAL را می‌توان بر روی پلتفرم‌های مختلف (Unix, Linux, Windows, Macintosh) اجرا نمود و یا می‌توانید آنرا بر روی سرور موردنظر در سازمان خود و یا از راه دور بر روی هر سیستم در هر زمان و در هر مکان اجر ا کنید.  در زمان اجرا از راه دور، Sawmill PROFESSIONAL تمامی لاگ فایل‌های موردنظر را دانلود می‌کند، پروسه نموده و گزارش آنها را از طریق سرور وب یکپارچه خود ارائه می‌دهد. این برنامه می‌تواند که گزارشات را در زمان نیاز به شما ایمیل  یا انتشار دهد یا هر دو. 

مشخصه‌های Sawmill PROFESSIONAL:
•    فیلتر کردن پیشرفته گزارش‌ها در صفحه گزارش (Advanced report filters in the Reports page)
•    انتخاب ایمیل در گزارشات برای ارسال گزارش فعلی با ایمیل (Email option in the Reports, for sending the current report by email)
•    استفاده از User Management Editor برای Admin و گزارشات دسترسی کاربر (User Management Editor for admin and report user access)
•    Report Filter Editor (Output Filters) برای فیلتر کردن گزارش در حال نمایش بدون تغییر دادن پایگاه داده‌ها (Report Filter Editor (Output Filters) to filter the report being displayed without changing the database)
•    Report Editor برای ایجاد تغییر در گزارشات و منو گزارشات برای ساختن و edit گزارشات (گراف‌ها، جدول‌ها و navigation منو گزارشات (Report Editor for modifying the reports and the report menu allowing creation and editing of the reports – the graphs, tables and report menu navigation)
•    برنامه‌ریز Sawmill برای اتوماسیون نمودن تمامی عملکردهای تحلیل شامل هرس پایگاه داده‌ها، گزارشات ایمیل‌ها و گزارشات استاتیک پرسرعت HTML (Sawmill Scheduler for automation of all analysis functions, including database pruning, emailed reports, and fast static HTML reports)
•    DNS resolution برای آدرس‌های IP داده‌های لاگ (DNS resolution for log data IP addresses)
•    چندین منبع لاگ شامل محیط‌های cluster و Load Balanced از طریق HTTP ، FTP، Local file و Command Line (Multiple log sources including Cluster / Load Balanced environments via HTTP, FTP, Local File or Command Line)
•    لایسنس بسته‌های پروفایل (5، 10، 25، 50، 100، 1000، 5000، 10000، نامحدود) که راه ارتقا به نسخه Enterprise است (5, 10, 25, 50, 100, 500, 1000, 5000, 10000 and unlimited profile license packs (Upgrade path to Enterprise))

و موارد موجود در نسخه لایت :
•    پایگاه داده‌های یکپارچه Sawmill (Integrated Sawmill Database)
•    پشتیبانی از 1021 فرمت لاگ مختلف (1021 supported log file formats)
•    منبع لاگ تکی (Single log source (SFTP, FTP or Local File))
•    برنامه‌ریز اتوماسیون شده با پشتیبانی برای به‌روزرسانی‌های پایگاه داده‌های شبانه (Automated Scheduler with support for nightly database updates)
•    بسته‌های لایسنس پروفایل تکی و پنج‌تایی (Single and 5 profile license packs (Upgrade path to Professional or Enterprise))
•    پشتیبانی زبان انگلیسی، فارسی و غیره (Language support for English and other supported languages)
 

 


 

 

3 – SAWMILL ENTERPRISE:
در نسخه Enterprise تمامی مشخصه‌های Professional وجود دارد و علاوه بر آن به scalability،  extreme customization functionality بهبودیافته اضافه‌شده و پشتیبانی برای MySQL، Microsoft SQL Server، Oracle Database و Role-based Authentication Control (RBAC) وجود دارد.
Sawmill ENTERPRISE برای سازمان‌های دارای ساختار پایگاه داده‌ها سازمانی، سلسله کاربران با نیاز به دسترسی  فردی به عملکردهای Sawmill و نیاز به گزارش‌گیری ثانیه‌ای از یک سری داده‌های حجم بالا که دائماً در حال import شدن به پایگاه داده‌های Sawmill می‌باشد طراحی‌شده است.

عملکرد:
نسخه Enterprise برای پروسه نمودن سری داده‌های حجم بالا است و ازلحاظ import لاگ و تولید گزارشات در زمان اجرا بر روی یک سرور چند پروسسر بهتر از نسخه  Professional عمل می‌کند.
نسخه Enterprise داده‌های لاگ را با تقسیم کردن عملیات پارسه لاگ ها بر روی پروسسر های یا core های مختلف سریع‌تر پروسه می‌کند. این کار سرعت را به‌صورت خطی در زمان پروسه نمودن لاگ های با حجم بالا بر روی سیستم‌های چند پروسسر افزایش می‌دهد. این یعنی یک سیستم با 8 پروسسر داده‌ها را در 8/1 زمان import می‌کند که این اولین مرحله ساختن پایگاه داده‌ها است. نسخه Enterprise در زمان فعالیت‌های حجم بالا از تمامی پروسسر ها استفاده می‌کند. این کار به عملیات ساخت، برای import سریع‌تر داده و گزارش‌گیری حجم بالا را سرعت می‌بخشد. برای تحلیل سری داده‌های حجم بالا نسخه Enterprise انتخاب بسیار مناسبی است.

سفارشی سازی:
Sawmill ENTERPRISE برای پشتیبانی از پایگاه داده‌ها از یک سرور Microsoft SQL یا پایگاه داده‌های Oracle به‌عنوان back-end database برای ذخیره داده‌ها و تولید گزارشات استفاده می‌کند و این یعنی بالاترین سطوح پشتیبانی. با استفاده از Sawmill ENTERPRISE شما از توان، قدرت، انعطاف، scalability و redundancy یک سرور پایگاه داده‌های سازمانی استفاده می‌کنید که با importer، تحلیل‌کننده، موتور گزارشگر و رابط  Sawmill هماهنگ شده است.
Sawmill ENTERPRISE نیز از MySQL به‌عنوان back-end database پشتیبانی می‌کند. این مورد برای محیط‌های MySQL و در جایکه داده‌های وارده باید توسط SQL query شوند یا در جایکه یک پایگاه داده‌های high-end MySQL برای عملکرد بالا، backup، clustering، و دیگر مشخصه‌های یک پایگاه داده‌های high-end MySQL وجود دارد مناسب است.
Sawmill ENTERPRISE کنترل فردی بالا بر روی دسترسی کاربر با استفاده از Role-Based Authentication Control  فراهم میاورد.کاربران می‌توانند مجوز دقیق و موردنظر را داشته باشند. برای مثال آنها می‌توانند مجوز به‌روزرسانی پایگاه داده‌های یک پروفایل را داشته باشند اما مجوز باز ساخت آنرا نداشته باشند. آنها می‌توانند مجوز edit لاگ فیلترها را داشته باشند اما نمی‌توانند لاگ فیلترهای جدید اضافه کنند. این موارد به شما اجازه می‌دهد که دسترسی و مجوز دقیق را برای هر کاربر مشخص نماید.
Sawmill ENTERPRISE نیز edit کامل منبع کد (source code) را در ربط وب برای customization و برنامه‌ریزی کامل تمامی موارد رابط پشتیبانی می‌کند.

بکار گیری و نحوه استفاده:
Sawmill ENTERPRISE را می‌توان بر روی پلتفرم‌های مختلف (Unix, Linux, Windows, Macintosh) اجرا نمود و یا می‌توانید آنرا بر روی سرور موردنظر در سازمان خود و یا از راه دور بر روی هر سیستم در هر زمان و در هر مکان اجر ا کنید.  در زمان اجرا از راه دور، Sawmill ENTERPRISE تمامی لاگ فایل‌های موردنظر را دانلود می‌کند، پروسه نموده و گزارش آنها را از طریق سرور وب یکپارچه خود ارائه می‌دهد. این برنامه می‌تواند که گزارشات را در زمان نیاز به شما ایمیل  یا انتشار دهد یا هر دو.

مشخصه‌های Sawmill ENTERPRISE:
•    پشتیبانی  سرور back-end database Microsoft SQL
•    پشتیبانی برای Oracle back-end database
•    پشتیبانی برای MySQL back-end database
•    پشتیبانی برای Role-Based Authentication Control
•    Import لاگ های چند پروسسر
•    تولید گزارشات و query processing چند پروسسر
•    Customization کامل رابط وب از طریق Salang programming

و موارد موجود در نسخه Professional :

•    فیلترهای قابل تنظیم برای فیلدهای موردنظر (Report drill down (Zoom Filters))
•    فیلتر کردن پیشرفته گزارش‌ها در صفحه گزارش (Advanced report filters in the Reports page)
•    گزارش‌گیری از کلیک‌های بازدیدکنندگان سایت شما (Clickstream Web Visitor Reports)
•    انتخاب ایمیل در گزارشات برای ارسال گزارش فعلی با ایمیل (Email option in the Reports, for sending the current report by email)
•    استفاده از User Management Editor برای Admin و گزارشات دسترسی کاربر (User Management Editor for admin and report user access)
•    Log Filter Editor (Import Filters) برای فیلتر کردن داده‌های لاگ خام به داخل پایگاه داده‌ها (Log Filter Editor (Import Filters) to filter the raw log data into the database)
•    Report Filter Editor (Output Filters) برای فیلتر کردن گزارش در حال نمایش بدون تغییر دادن پایگاه داده‌ها (Report Filter Editor (Output Filters) to filter the report being displayed without changing the database)
•    Report Editor برای ایجاد تغییر در گزارشات و منو گزارشات برای ساختن و edit گزارشات (گراف‌ها، جدول‌ها و navigation منو گزارشات (Report Editor for modifying the reports and the report menu allowing creation and editing of the reports – the graphs, tables and report menu navigation)
•    پایگاه داده‌های یکپارچه Sawmill (Integrated Sawmill Database)
•    برنامه‌ریز Sawmill برای اتوماسیون نمودن تمامی عملکردهای تحلیل شامل هرس پایگاه داده‌ها، گزارشات ایمیل‌ها و گزارشات استاتیک پرسرعت HTML (Sawmill Scheduler for automation of all analysis functions, including database pruning, emailed reports, and fast static HTML reports)
•    DNS resolution برای آدرس‌های IP داده‌های لاگ (DNS resolution for log data IP addresses)
•    ارائه گزارش‌های منطقه جغرافیایی به سطوح شهری (Geographic Location reports to the City level via GeoLite City™)
•    پشتیبانی از 1021 فرمت لاگ مختلف (1021 supported log file formats)
•    چندین منبع لاگ شامل محیط‌های cluster و Load Balanced از طریق HTTP ، FTP، Local file و Command Line (Multiple log sources including Cluster / Load Balanced environments via HTTP, FTP, Local File or Command Line)
•    لایسنس بسته‌های پروفایل (5، 10، 25، 50، 100، 1000، 5000، 10000، نامحدود) که راه ارتقا به نسخه Enterprise است (5, 10, 25, 50, 100, 500, 1000, 5000, 10000 and unlimited profile license packs (Upgrade path to Enterprise))
•    پشتیبانی زبان انگلیسی، فارسی و غیره (Language support for English and other supported languages)
 

 

iconpdfمدل بندي محصول SAWMILL Analytics

 

 

{tab قابلیت‌ها در مدل‌های مختلف SAWMILL|orange}

در جدول زیر تفاوت های موجود بین مدل های مختلف این محصول ذکر شده است.

 

Feature

Lite

Professional

Enterprise

Supported log file types

1024

1024

1024

Host platform options

Win32, Mac, Unix, Linux

Win32, Mac, Unix, Linux

Win32, Mac, Unix, Linux

Deployment

Local or Remote

Local or Remote

Local or Remote

Licensing

Single Copy, Profiles

Single Copy, Profiles

Single Copy, Profiles

License delivery

Key by email

Key by email

Key by email

License sizes (profiles)

1, 5

1, 5, 10, 25, 50…
unlimited

1, 5, 10, 25, 50…
unlimited

License upgrades (profiles)

(to 5 pack only)

Software delivery

User Download

User Download

User Download

User limit

1

Unlimited

Unlimited

Role-based Authentication

 

Limited

Full

LDAP Authentication

   

Network API (XML)

   

Microsoft SQL Server support

   

Oracle Database support

   

MySQL database server support

   

Internal database support

Multi-Processor Log Processing

   

Multi-Processor Report Generation

   

Custom Report Columns

 

Save Report From Reports

 

Email Report From Reports

 

Macros (Filter/Report Bookmarks)

 

GUI customization 1

 

(report features only)

(complete via Salang)

Multiple Log Source

 

Script Language (Salang)

 

Log Filters Editor (input)

 

Report Filters Editor (output)

DNS Lookup

 

HTTP Log Source

 

Command Line Log Source

 

Report Editor

 

Reports Drill Down (ZOOM)

Sawmill Scheduler

(database update only)

Local (file) Log Source

FTP/SFTP Log Source

User Management Editor

 

Integrated web server

Log Format auto-detection

External SQL Queries

GeoLite™ Database

Language Modules

1 “report features only” means that the profile’s reports can be customized through the Config section

 

 

 

{tab دموی SAWMILL|red}

 

برای مشاهدهء دموی محصول از نام کاربری sawmill و رمز عبور sawmill استفاده نمایید.

 

دموی آنلاین محصول ساومیل SAWMILL

 


 

برای مشاهدهء دموی محصول در سایت اصلی شرکت ساومیل، از نام کاربری parskharazm و رمز عبور MGdbX8 استفاده نمایید.

 

دموی آنلاین محصول ساومیل در سایت اصلی شرکت SAWMILL

 

 

 

{tab فرمت های قابل پشتیبانی|green}

این محصول در حال حاضر از 1024 فرمت مختلف پشتیبانی میکند. در زیر لیست محصولات و تجهیزات مختلفی که این سیستم میتواند لاگ های آنها را آنالیز نماید ذکر شده است. همچنین امکان تعریف فرمت های شخصی نیز در این سیستم تعبیه شده است. با توجه به گسترش محصولات در دنیا، این لیست همواره در حال بروز رسانی است. با کلیک بر روی هر یک از موارد زیر مستقیماً به سایت اصلی این محصول ارجاع داده خواهید شد.

 

 

{tab دانلود و خرید SAWMILL|grey}

 

جهت دانلود آخرین نسخه این محصول میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

*** دقت کنید که تنها در صورت دانلود از این لینک ، محصول شما قادر به پردازش لاگ های محصولات Spooler خواهد بود. همچنین پس از دانلود نیاز است که آدرس ایمیلی که فایل را توسط آن دریافت کرده اید، برای ما ارسال نمایید تا لایسنس محصول برای شما فعال گردد.

 

قبل از دانلود حتما فایل زیر را مطالعه نمایید :

 

iconpdfمعرفی کامل و راهنمای خرید محصول SAWMILL

 

flower logoدانلود آخرین نسخه محصول ساومیل SAWMILL

 

 

 

{tab فایل های راهنمای SAWMILL|grey}

 

 

iconpdfمعرفی کامل و راهنمای محصول SAWMILL

iconPPS شروع کار با SAWMILL

iconpdfپيش نيازهاي راه اندازي محصول SAWMILL

iconpdfمعرفي پروفايل هاي محصول SAWMILL

iconpdfراهنمای کاربری محصول SAWMILL

 

 

 

{/tabs}

دیدگاهتان را بنویسید